Τα μαθηματικά φυσική έκθεση πρεπει να έχουν ανεξάρτητη βαρύτητα η προαγωγή στην επόμενη τάξη να διαχωρίζεται απο το συνολικό μέσο ορο το σχολείο να μη λειτουργει ισοπεδωτικα εξομοιώνοντας τα παντα.
Τα μαθηματικά είναι το βασικό μαθημα κρίσης δεξιοτεχνίας ορθού λογου η βαση του να είναι το 12.
Αν θέλουμε νέους που να μπορούν να σκέπτονται κσι μια κοινωνία αξιοκρατικη και παραγωγική.
Μην ισοπεδωνεται τα παντα στην Ελλάδα μια ζωή την πληρώνει ο εργατικός.
Δώστε την αίσθηση της αμοιβής και δικαιοσύνης σε όσους πραγματικα κοπιαζουν!!
Το απολυτήριο λυκείου έχει μια βαρύτητα που δυστυχώς η κοινωνία του παρτα όλα την έχει εκμηδενίσει.
Τα μαθηματικά φυσική έκθεση πρεπει να έχουν ανεξάρτητη βαρύτητα η προαγωγή στην επόμενη τάξη να διαχωρίζεται απο το συνολικό μέσο ορο το σχολείο να μη λειτουργει ισοπεδωτικα εξομοιώνοντας τα παντα. Τα μαθηματικά είναι το βασικό μαθημα κρίσης δεξιοτεχνίας ορθού λογου η βαση του να είναι το 12. Αν θέλουμε νέους που να μπορούν να σκέπτονται κσι μια κοινωνία αξιοκρατικη και παραγωγική. Μην ισοπεδωνεται τα παντα στην Ελλάδα μια ζωή την πληρώνει ο εργατικός. Δώστε την αίσθηση της αμοιβής και δικαιοσύνης σε όσους πραγματικα κοπιαζουν!! Το απολυτήριο λυκείου έχει μια βαρύτητα που δυστυχώς η κοινωνία του παρτα όλα την έχει εκμηδενίσει.