Κατ' αρχήν τα τυπικά.
Στην παράγραφο 1: ... η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους. Μήπως η σιγουριά του συντάκη που "εξασφαλίζεται", μήπως πρέπει να μετατραπεί στο ηπιότερο "γίνεται";
"Το σχολικό συμβούλιο υποβάλει πρόταση στον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης". Όσο αστείο και μπορεί να φαντάζει, πολυήμερες καταλήψεις έγιναν στο παρελθός καί σε Δημοτικά! Μπορεί να μην είναι τόσο ασφυκτικά τα πράγματα ως προς την ύλη στα Δημοτικά, αλλή μήπως να παραλείπαμε τη λέξη "Δευτεροβάθμιας", ώστε να αναφέρεται η φράση σε όλους;
Ως προς τα ουσιαστικά τώρα. Το όλο σκεπτικό του συγγραφέα εστιάζεται σε καταλήψεις στην αρχή της σχολικής χρονιάς, οπότε και προτείνει διαφόρους τρόπους αναπλήρωσης των ωρών. Προφανώς δεν έχει σκεφτεί τί θα γίνει εάν ξεκινήσουν καταλήψεις την περίοδο πρίν ή μετά το Πάσχα. Οι εκδρομές έχουν γίνει κανονικά και για όλες τις ημέρες, οι ημέρες σχολικών εορτών έχουν περάσει, η ύλη πιθανό να έχει ολοκληρωθεί, άρα δεν υπάρει ούτε λόγος αλλά ούτε και δυνατότητα αναπλήρωσης! Δηλαδή μία τέλεια ευκαιρία, για παρατεταμένες διακοπές σε όσους "κουράστηκαν" ή για διάβασμα για μαθητές της Γ' Λυκείου που δεν θα χρειάζεται να μετρούν απουσίες.
Μήπως να αφήναμε, έστω απλώς για να υπάρχει και ας μην εφαρμοστεί ποτέ, ότι είναι δυνατή και η παράταση του σχολικού έτους κατά 1-2 ημέρες;
Κατ' αρχήν τα τυπικά. Στην παράγραφο 1: ... η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους. Μήπως η σιγουριά του συντάκη που "εξασφαλίζεται", μήπως πρέπει να μετατραπεί στο ηπιότερο "γίνεται"; "Το σχολικό συμβούλιο υποβάλει πρόταση στον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης". Όσο αστείο και μπορεί να φαντάζει, πολυήμερες καταλήψεις έγιναν στο παρελθός καί σε Δημοτικά! Μπορεί να μην είναι τόσο ασφυκτικά τα πράγματα ως προς την ύλη στα Δημοτικά, αλλή μήπως να παραλείπαμε τη λέξη "Δευτεροβάθμιας", ώστε να αναφέρεται η φράση σε όλους; Ως προς τα ουσιαστικά τώρα. Το όλο σκεπτικό του συγγραφέα εστιάζεται σε καταλήψεις στην αρχή της σχολικής χρονιάς, οπότε και προτείνει διαφόρους τρόπους αναπλήρωσης των ωρών. Προφανώς δεν έχει σκεφτεί τί θα γίνει εάν ξεκινήσουν καταλήψεις την περίοδο πρίν ή μετά το Πάσχα. Οι εκδρομές έχουν γίνει κανονικά και για όλες τις ημέρες, οι ημέρες σχολικών εορτών έχουν περάσει, η ύλη πιθανό να έχει ολοκληρωθεί, άρα δεν υπάρει ούτε λόγος αλλά ούτε και δυνατότητα αναπλήρωσης! Δηλαδή μία τέλεια ευκαιρία, για παρατεταμένες διακοπές σε όσους "κουράστηκαν" ή για διάβασμα για μαθητές της Γ' Λυκείου που δεν θα χρειάζεται να μετρούν απουσίες. Μήπως να αφήναμε, έστω απλώς για να υπάρχει και ας μην εφαρμοστεί ποτέ, ότι είναι δυνατή και η παράταση του σχολικού έτους κατά 1-2 ημέρες;