Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Ν.Κ. | 2 Δεκεμβρίου 2009, 16:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο εκπαιδευτικός έχει διοριστεί για να διδάξει. 1) Καμμία απόσπαση εκπαιδευτικών για διοικητική θέση. Υπάρχουν φορείς που κυριολεκτικά υπολειτουργούν με τη χρήση αποσπασμένων εκαπιδευτικών που αλλάζουν κάθε χρόνο (πχ ΙΕΚ), υποβαθμίζοντας το έργο του φορέα. Στελέχωσή των φορέων αυτών με μόνιμο προσωπικό α) με νέους διορισμούς β) εναλλακτικά με μετατάξεις με τον ίδιο μισθό όσων εκπαιδευτικών το επιθυμούν με αντικειμενικά μετρήσιμα ριτήρια (ευκαιρία όσοι "κυνηγάνε" να μην μπαίνουν σε τάξεις να βρουν άλλο αντικείμενο εργασίας. Έτσι και αυτοί μπορεί να βρούνε το κατάλληλο πεδίο εργασίας όπου μπορούν να προσφέρουν και το σχολείο "απαλάσσεται" από εκπαιδευτικούς που δεν έχουν όρεξη, δεν μπορούν ή δε θέλουν να διδάξουν). 2) Αποσπάσεις μόνο για παροχή διδακτικού έργου. 3) Αποσπάσεις με αντικειμενικά μετρήσιμα κριτήρια. Υψηλή βαρύτητα στα κοινωνικά κριτήρια με πρώτο το κριτήριο συνηπηρέτησης με σύζυγο οποιουδήποτε επαγγέλματος (η οικογένεια να είναι όσο το δυνατό κοντά) 4)Μόρια της περιοχής που πραγματικά υπηρετείς 5) Διαδικασία αποσπάσεων όπως των μεταθέσεων (αναφέρομαι στην τεχνική πλευρά της διαδικασίας, όχι στον τρόπο μοριοδότησης), δηλαδή: -μία φορά το χρόνο αίτηση -αρχικές προκαθορισμένες – όσο είναι δυνατό να εκτιμηθεί – αποσπάσεις σε αριθμό και θέση. -δήλωση συγκεκριμένων περιφερειών και/ή τύπου σχολείων (πχ αίτηση για όλα τα Λύκεια στην Α Αχαϊας). Για διασφάλιση της διαφάνειας, όχι στη δήλωση συγκεκριμένων σχολικών μονάδων (ποιο το νόημα;) – αλλιώς οι γνωστοί καλοθελητές θα ενημερώνουν τους "δικούς" τους πάλι για το ποια σχολεία πρόκειται να παρουσιάσουν κενό και θα χρειαστούν απόσπαση. Από την άλλη η πλειονότητα των εκπαιδευτικών δεν είναι ντετέκτιβ να ψάχνουν ποια σχολεία μπορεί να παρουσιάσουν ανάγκη απόσπασης στη διάρκεια της χρονιάς. Άλλωστε η έννοια της απόσπασης για τον εκπαιδευτικό είναι να έρθει κοντά στο σπίτι του και όχι να πάει οπως και δήποτε σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες. -υπολογισμός μορίων – εξαγωγή πινάκων με λίστες κατάταξης και ανάρτησή τους στο διαδίκτυο -για τις αρχικές προκαθορισμένες αποσπάσεις, άντληση από τις λίστες κατάταξης όσους έχουν σειρά (με βάση τα μόρια και τη σειρά επιλογής -για κάθε ανάγκη απόσπασης που θα προκύπτει στη διάρκεια της χρονιάς, άντληση από τις λίστες κατάταξης όσους έχουν σειρά. -Ενημέρωση των λιστών κατάταξης στο διαδίκτυο ώστε να φαίνεται ανά πάσα στιγμή ποιοι έχουν ήδη αποσπαστεί και πού, και ποιος έχει "σειρά" - έτσι ενισχύεται η δυνατότητα ελέγχου άρα και διαφάνειας.