Για την προαγωγή των μαθητών στην Α΄ τάξη(και σε ολες τις ταξεις) του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου θα έπρεπε να απαιτείται βαθμός (9.5) στο εκάστοτε μάθημα. Είναι λάθος να απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων. Γιατί υπάρχει περίπτωση σε 2με 3 μαθήματα να έχει καλό βαθμό(15με 16) ένας μαθητής και στα υπόλοιπα 10μαθηματα να έχει βαθμούς πολύ κάτω από την βάση 7 ή 8 που είναι σαφές ότι έχει ελλείψεις, δεν έχει πιάσει τους προσδωκόμενους στόχους μάθησης και σίγουρα δεν θα μπορεί να παρακολουθήσει την επόμενη τάξη. Ένα σχετικό Παράδειγμα
Α ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑ ΒΑΘΜΟΣ
Πολιτική παιδεία 13
Θρησκευτικά 17
Αρχαία Ελλ Γλώσσα 07
Λογοτεχνία 07
Νέα Ελληνική Γλώσσα 07
Ιστορία 07
Άλγεβρα 05
Γεωμετρία 05
Φυσική 07
Χημεία 07
Βιολογία 07
Αγγλικά 12
Επιλογής 16
Ερευνητική Εργασ 16
Μ.Ο. 09,5
Προάγεται
Αυτός ο τρόπος προαγωγής είναι λάθος και δεν ανταποκρίνεται σε γενικό σχολείο. Αντιθέτως χάνεται το κίνητρο μελέτης όλων των μαθημάτων και οι μαθητές κυνηγούν την υψηλή βαθμολογία σε 2με 3 μαθήματα
Για την προαγωγή των μαθητών στην Α΄ τάξη(και σε ολες τις ταξεις) του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου θα έπρεπε να απαιτείται βαθμός (9.5) στο εκάστοτε μάθημα. Είναι λάθος να απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων. Γιατί υπάρχει περίπτωση σε 2με 3 μαθήματα να έχει καλό βαθμό(15με 16) ένας μαθητής και στα υπόλοιπα 10μαθηματα να έχει βαθμούς πολύ κάτω από την βάση 7 ή 8 που είναι σαφές ότι έχει ελλείψεις, δεν έχει πιάσει τους προσδωκόμενους στόχους μάθησης και σίγουρα δεν θα μπορεί να παρακολουθήσει την επόμενη τάξη. Ένα σχετικό Παράδειγμα Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΒΑΘΜΟΣ Πολιτική παιδεία 13 Θρησκευτικά 17 Αρχαία Ελλ Γλώσσα 07 Λογοτεχνία 07 Νέα Ελληνική Γλώσσα 07 Ιστορία 07 Άλγεβρα 05 Γεωμετρία 05 Φυσική 07 Χημεία 07 Βιολογία 07 Αγγλικά 12 Επιλογής 16 Ερευνητική Εργασ 16 Μ.Ο. 09,5 Προάγεται Αυτός ο τρόπος προαγωγής είναι λάθος και δεν ανταποκρίνεται σε γενικό σχολείο. Αντιθέτως χάνεται το κίνητρο μελέτης όλων των μαθημάτων και οι μαθητές κυνηγούν την υψηλή βαθμολογία σε 2με 3 μαθήματα