Θα περιοριστώ σε ένα σχόλιο για την προαγωγή με βάση 9,5. Όσο ίσχυσε αποτελούσε όνειδος για τη λειτουργία του λυκείου και και θα αποτελέσει κόλαφο για τη νέα ηγεσία του Υπουργείου. Προαγωγή πιο εύκολη από την προαγωγή στο υποχρεωτικό Γυμνάσιο! Ένα παράδειγμα: μαθητής με όλα τα μαθήματα 7 προάγεται από την Α' στη Β΄Λυκείου αρκεί να έχει στα Θρησκευτικά και στην Ερευνητική Εργασία 19 και στην ξένη γλώσσα 18! Στο Γυμνάσιο θα είχε μείνει στάσιμος. Αν ρωτούσε η νέα ηγεσία του Υπουργείου πότε και γιατί καθιερώθηκε αυτό το σύστημα, θα ήξερε ότι καθιερώθηκε για να απαλυνθούν τα προβλήματα από την πανελλαδική εξέταση όλων των μαθημάτων στη Β΄και στη Γ΄Λυκείου επί Αρσένη. Η πανελλαδική εξέταση όλων των μαθημάτων καταργήθηκε μετά από 1 ή 2 χρόνια αλλά ο νόμος της προαγωγής παρέμεινε ίδιος. Η ρύθμιση που εφαρμόστηκε πέρσι (μετά τις προφανώς απαραίτητες βελτιωτικές ρυθμίσεις του θέρους) ήταν σωτήρια για τη λειτουργία του λυκείου, ήταν αποδεκτή από τους μαθητές, και θα έπρεπε να την είχε διεκδικήσει πρώτο το συνδικαλιστικό μας κίνημα, αν δεν ενέδιδε στον λαϊκισμό. Η ραγδαία αύξηση των παραπεμπόμενων μαθητών στην Α΄ Λυκείου δεν οφειλόταν τόσο στη βάση του 10 για τα πρωτεύοντα και 8 για τα λοιπά μαθήματα (όπως θέλησε να παρουσιάσει η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου), όσο στη λειτουργία της τράπεζας θεμάτων.
Θα περιοριστώ σε ένα σχόλιο για την προαγωγή με βάση 9,5. Όσο ίσχυσε αποτελούσε όνειδος για τη λειτουργία του λυκείου και και θα αποτελέσει κόλαφο για τη νέα ηγεσία του Υπουργείου. Προαγωγή πιο εύκολη από την προαγωγή στο υποχρεωτικό Γυμνάσιο! Ένα παράδειγμα: μαθητής με όλα τα μαθήματα 7 προάγεται από την Α' στη Β΄Λυκείου αρκεί να έχει στα Θρησκευτικά και στην Ερευνητική Εργασία 19 και στην ξένη γλώσσα 18! Στο Γυμνάσιο θα είχε μείνει στάσιμος. Αν ρωτούσε η νέα ηγεσία του Υπουργείου πότε και γιατί καθιερώθηκε αυτό το σύστημα, θα ήξερε ότι καθιερώθηκε για να απαλυνθούν τα προβλήματα από την πανελλαδική εξέταση όλων των μαθημάτων στη Β΄και στη Γ΄Λυκείου επί Αρσένη. Η πανελλαδική εξέταση όλων των μαθημάτων καταργήθηκε μετά από 1 ή 2 χρόνια αλλά ο νόμος της προαγωγής παρέμεινε ίδιος. Η ρύθμιση που εφαρμόστηκε πέρσι (μετά τις προφανώς απαραίτητες βελτιωτικές ρυθμίσεις του θέρους) ήταν σωτήρια για τη λειτουργία του λυκείου, ήταν αποδεκτή από τους μαθητές, και θα έπρεπε να την είχε διεκδικήσει πρώτο το συνδικαλιστικό μας κίνημα, αν δεν ενέδιδε στον λαϊκισμό. Η ραγδαία αύξηση των παραπεμπόμενων μαθητών στην Α΄ Λυκείου δεν οφειλόταν τόσο στη βάση του 10 για τα πρωτεύοντα και 8 για τα λοιπά μαθήματα (όπως θέλησε να παρουσιάσει η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου), όσο στη λειτουργία της τράπεζας θεμάτων.