Η απόφαση να έχει η τράπεζα μόνο συμβουλευτικό ρόλο είναι κατά τη γνώμη μου σωστή, κυρίως επειδή οι μαθητές θα δυσκολεύονταν αρκετά να διαβάσουν ολόκληρη την διδακτέα ύλη στο τέλος της χρονιάς. Ωστόσο, θα ήταν προτιμότερο ο βαθμός προαγωγής να είναι το 10, τουλάχιστον στα βασικά μαθήματα (Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Χημεία, Βιολογία) και όχι το 9,5. Με τόσο χαμηλή βάση μπορούν οι μαθητές εύκολα να προαχθούν στην επόμενη τάξη, ακόμη κι αν δε γράψουν καλά στις εξετάσεις, καθώς συνήθως οι βαθμοί των δύο τετραμήνων είναι σχετικά υψηλοί.
Η απόφαση να έχει η τράπεζα μόνο συμβουλευτικό ρόλο είναι κατά τη γνώμη μου σωστή, κυρίως επειδή οι μαθητές θα δυσκολεύονταν αρκετά να διαβάσουν ολόκληρη την διδακτέα ύλη στο τέλος της χρονιάς. Ωστόσο, θα ήταν προτιμότερο ο βαθμός προαγωγής να είναι το 10, τουλάχιστον στα βασικά μαθήματα (Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Χημεία, Βιολογία) και όχι το 9,5. Με τόσο χαμηλή βάση μπορούν οι μαθητές εύκολα να προαχθούν στην επόμενη τάξη, ακόμη κι αν δε γράψουν καλά στις εξετάσεις, καθώς συνήθως οι βαθμοί των δύο τετραμήνων είναι σχετικά υψηλοί.