Σε ότι αφορά την προαγωγή των μαθητών συντάσσομαι με τις τοποθετήσεις των κ.κ Απόστολου Χαραλαμπίδη και Δημήτρη Καλοδήμου.
Σε ότι αφορά την τράπεζα θεμάτων η άποψη μου είναι:
1)Να παραμείνει λόγω του ότι διασφαλίζει την ισοτιμία των θεμάτων σε πανελλαδικό επίπεδο.
2)Να εξορθολογισθεί έτσι ώστε να μην υπάρχουν ακραία φαινόμενα στην δυσκολία των θεμάτων.Για τον σκοπό αυτό το υπουργείο να διανέμει από έναν αριθμό θεμάτων στις αντίστοιχες ειδικότητες ανά σχολείο πανελλαδικά και οι καθηγητές του σχολείου να αποφανθούν για τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων, έχοντας και την επιλογή να τα τροποποιήσουν. Έτσι να καταταχθούν σε βαθμό δυσκολίας(εύκολα,μέτρια,δύσκολα).
3)Να εμπλουτισθούν τα βιβλία με τις αντίστοιχες κατηγορίες ασκήσεων έτσι ώστε οι μαθητές να είναι προετοιμασμένοι για αυτά που αντιμετωπίζουν.
4)Ο διδάσκοντας καθηγητής να υποχρεώνεται να επιλέξει θέματα από την τράπεζα θεμάτων σε ποσοστό 60% και με ποσοστιαία διαβάθμιση στην δυσκολία των θεμάτων.
(π.χ 40% εύκολα ,40% μέτρια, 20% δύσκολα) . Η διαβάθμιση της δυσκολίας μπορεί να γίνει με αριθμοδότηση τους π.χ εύκολα 3 μέτρια 2 δύσκολα 1 και η ποσόστωση να προκύπτει από ένα αριθμό.
Ο βιαστικός τρόπος με τον οποίο έγινε η κατάργηση της ΤΘ ισοδυναμεί με τον εξίσου βιαστικό τρόπο που έγινε η επιβολή της. Το σχολείο δεν είναι αυτοκίνητο της φόρμουλα 1 για να έχει μηδενική αδράνεια. Η ύλη που είχε ήδη διαμορφωθεί για διδασκαλεία και εξέταση ήταν ικανοποιητική. Μετά την αλλαγή στα 2/3 της διδακτέας περιορίζεται κατά πολύ ο θεματικός ορίζοντας.
Σε ότι αφορά την προαγωγή των μαθητών συντάσσομαι με τις τοποθετήσεις των κ.κ Απόστολου Χαραλαμπίδη και Δημήτρη Καλοδήμου. Σε ότι αφορά την τράπεζα θεμάτων η άποψη μου είναι: 1)Να παραμείνει λόγω του ότι διασφαλίζει την ισοτιμία των θεμάτων σε πανελλαδικό επίπεδο. 2)Να εξορθολογισθεί έτσι ώστε να μην υπάρχουν ακραία φαινόμενα στην δυσκολία των θεμάτων.Για τον σκοπό αυτό το υπουργείο να διανέμει από έναν αριθμό θεμάτων στις αντίστοιχες ειδικότητες ανά σχολείο πανελλαδικά και οι καθηγητές του σχολείου να αποφανθούν για τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων, έχοντας και την επιλογή να τα τροποποιήσουν. Έτσι να καταταχθούν σε βαθμό δυσκολίας(εύκολα,μέτρια,δύσκολα). 3)Να εμπλουτισθούν τα βιβλία με τις αντίστοιχες κατηγορίες ασκήσεων έτσι ώστε οι μαθητές να είναι προετοιμασμένοι για αυτά που αντιμετωπίζουν. 4)Ο διδάσκοντας καθηγητής να υποχρεώνεται να επιλέξει θέματα από την τράπεζα θεμάτων σε ποσοστό 60% και με ποσοστιαία διαβάθμιση στην δυσκολία των θεμάτων. (π.χ 40% εύκολα ,40% μέτρια, 20% δύσκολα) . Η διαβάθμιση της δυσκολίας μπορεί να γίνει με αριθμοδότηση τους π.χ εύκολα 3 μέτρια 2 δύσκολα 1 και η ποσόστωση να προκύπτει από ένα αριθμό. Ο βιαστικός τρόπος με τον οποίο έγινε η κατάργηση της ΤΘ ισοδυναμεί με τον εξίσου βιαστικό τρόπο που έγινε η επιβολή της. Το σχολείο δεν είναι αυτοκίνητο της φόρμουλα 1 για να έχει μηδενική αδράνεια. Η ύλη που είχε ήδη διαμορφωθεί για διδασκαλεία και εξέταση ήταν ικανοποιητική. Μετά την αλλαγή στα 2/3 της διδακτέας περιορίζεται κατά πολύ ο θεματικός ορίζοντας.