Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη γεωργία Κ | 25 Νοεμβρίου 2009, 19:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
αν ισχύουν τα μόρια από προηγούμενους ασεπ δημιουργείται μια ιδιόμορφη επιτηρίδα εφόσον ευνοούνται οι μεγαλύτεροι που είχαν δυνατότητα να δώσουν πολλές φορές. τα μόρια από προϋπηρεσία πρέπει να ισχύουν μόνο εφόσον έχει προηγηθεί της προϋπηρεσίας επιτυχία σε ασέπ. οι συνάδερφοι της ειδικής δε πρέπει να μεταφέρουν τα μόριά τους στους πίνακες των αναπληρωτών-διοριστέων εφόσον δεν έχουν επιτυχία στον ασέπ. μία σύμβουλος ειδικής συμβούλευε εμάς τους ωρομίσθιους '' κάντε ότι μπορείτε τώρα που η μπάλα γυρίζει''! δηλαδή ενδιαφέρον για τα παιδιά μηδέν... απλά μια ευκαιρία η ειδική για να τρυπώσουμε. το θέμα είναι ότι πολλοί δε μπορούμε, και να θέλαμε, να δώσουμε αυτά τα 2000 ευρώ για τα σεμινάρια ειδικής. αυτό που πρέπει επίσης να αλλάξει είναι ο τρόπος εξέτασης στον ασέπ. με ποια λογική μπαίνουν τα θέματα; πολλές φορές σε μας τους φιλολόγους δίνεται η εντύπωση ότι όσοι βάζουν θέματα δεν έχουν κοιτάξει καν την ύλη. δεν είναι δυνατόν μια τεράστια ύλη να εξετάζεται με λίγες ερωτησούλες, τόσο εξειδικευμένες που δίνουν την εντύπωση ότι ο σκοπός των υπευθύνων είναι απλά να μην υπάρχουν πολλοί επιτυχόντες.