H επαναφορά του γενικού μέοσυ όρου του 9,5 για την προαγωγή στην επόμενη τάξη θα επαναφέρει σε μεγάλο βαθμό τον ωχαδερφισμό και την λογική της ήσσονος προσπάθειας για τους μαθητές μας του λυκείου που θα γνωρίζουν ότι είναι σχεδόν ακατόρθωτο να μην περάουν στην επόμενη τάξη. Νομίζω ότι για να μην βιώσουμε τα παραπάνω αλλά και για να μην ξαναδούμε τα περσινά με τους πάρα πολλούς μεταξεταστέους που τους μειώσαμε μετά από δύο επιπλέον αλλαγές στν νόμο, θα έπρεπε να ακολουθηθεί μια ενδιάμεση στρατηγική. Για να περάσει ενας μαθητής το κάθε μάθημα, θα έπρεπε να είχε επιτύχει μέσο όρο προφορικών και γραπτών ίσο ή μεγαλύτερο του 9,5 γι' αυτό. Αν βέβαια η εικόνα του ήταν αρκετά καλή, δηλαδή αν έβγαζε γενικό μέσο όρο 15 ας μπορούσε τότε να περάσει κάποιο ή κάποια μαθήματα που υστερούσε.
Ευχαριστώ πολύ
H επαναφορά του γενικού μέοσυ όρου του 9,5 για την προαγωγή στην επόμενη τάξη θα επαναφέρει σε μεγάλο βαθμό τον ωχαδερφισμό και την λογική της ήσσονος προσπάθειας για τους μαθητές μας του λυκείου που θα γνωρίζουν ότι είναι σχεδόν ακατόρθωτο να μην περάουν στην επόμενη τάξη. Νομίζω ότι για να μην βιώσουμε τα παραπάνω αλλά και για να μην ξαναδούμε τα περσινά με τους πάρα πολλούς μεταξεταστέους που τους μειώσαμε μετά από δύο επιπλέον αλλαγές στν νόμο, θα έπρεπε να ακολουθηθεί μια ενδιάμεση στρατηγική. Για να περάσει ενας μαθητής το κάθε μάθημα, θα έπρεπε να είχε επιτύχει μέσο όρο προφορικών και γραπτών ίσο ή μεγαλύτερο του 9,5 γι' αυτό. Αν βέβαια η εικόνα του ήταν αρκετά καλή, δηλαδή αν έβγαζε γενικό μέσο όρο 15 ας μπορούσε τότε να περάσει κάποιο ή κάποια μαθήματα που υστερούσε. Ευχαριστώ πολύ