Για την προαγωγή των μαθητών δεν λαμβάνεται υπόψη πλέον ο βαθμός των μαθητών στη Φυσική Αγωγή; Από ποια επιστημονική κρίση ή καλύτερα από ποια ιδεοληπτική εμμονή προκύπτει η εξαγωγή Μ.Ο. για την προαγωγή των μαθητών από πλείστα άλλα μαθήματα εκτός από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής; Σε ποιο εκπαιδευτικό σύστημα το έχετε αυτό ξαναδεί; Μαθήματα γενικής παιδείας που διδάσκονται συστηματικά και είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση τους από τους μαθητές να "βαθμολογούνται" χωρίς ουσιαστικό λόγο και αντίκρισμα! Με άλλα λόγια ο μαθητής που στη Φυσική Αγωγή αδιαφορεί πλήρως και δεν συμμετέχει καθόλου μπορεί να προάγεται, ενώ εκείνος που συμμετέχει και προσπαθεί δεν έχει καμία ουσιαστική βαθμολογική ανταμοιβή. Και μάλιστα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα όπως το ελληνικό όπου τα πάντα κινούνται, πρωτίστως, με τη λογική της "βαθμοθηρίας" . Έτσι αντιλαμβάνεστε δηλαδή τις βαθιές μεταρρυθμίσεις στο χώρο της παιδείας; Θεωρητικά και ιδανικά, η βασική εκπαίδευση μιας χώρας οφείλει να ικανοποιεί τις κοινωνικές και ατομικές ανάγκες παρέχοντας όλες εκείνες τις προϋποθέσεις που διασφαλίζουν την ολόπλευρη, ισόρροπη και ουσιαστική ανάπτυξη των παιδιών. Τουτέστιν, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, καλλιέργεια κλίσεων και ικανοτήτων, απόκτηση γνώσεων, αγωγή και υγιεινή του σώματος καθώς και πολλά άλλα - στα οποία βεβαίως συμβάλλει, όταν δεν υποβαθμίζεται συστηματικά και σκοπίμως(;), και η Φυσική Αγωγή! Κάτι εντελώς διαφορετικό δηλαδή από αυτό που συμβαίνει σήμερα, και που δεν φαίνεται να αλλάζει ούτε με τη νέα κυβέρνηση! Η ίδια η πολιτεία, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αφενός εξωθεί μαθητές και εκπαιδευτικούς στην επιφανειακή, μονομερή και χρησιμοθηρική προσέγγιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (παράδειγμα ο σχεδόν απόλυτος προσανατολισμός του λυκείου προς το θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων) και αφετέρου προχωρεί σε, ακατανόητες και αντιπαιδαγωγικές πρακτικά, αξιολογήσεις των μαθημάτων (και κατ' επέκταση των αντίστοιχων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων) σε πρωτεύοντα (και "άξια" για το Μ.Ο. προαγωγής) και σε δευτερεύοντα.
Για την προαγωγή των μαθητών δεν λαμβάνεται υπόψη πλέον ο βαθμός των μαθητών στη Φυσική Αγωγή; Από ποια επιστημονική κρίση ή καλύτερα από ποια ιδεοληπτική εμμονή προκύπτει η εξαγωγή Μ.Ο. για την προαγωγή των μαθητών από πλείστα άλλα μαθήματα εκτός από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής; Σε ποιο εκπαιδευτικό σύστημα το έχετε αυτό ξαναδεί; Μαθήματα γενικής παιδείας που διδάσκονται συστηματικά και είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση τους από τους μαθητές να "βαθμολογούνται" χωρίς ουσιαστικό λόγο και αντίκρισμα! Με άλλα λόγια ο μαθητής που στη Φυσική Αγωγή αδιαφορεί πλήρως και δεν συμμετέχει καθόλου μπορεί να προάγεται, ενώ εκείνος που συμμετέχει και προσπαθεί δεν έχει καμία ουσιαστική βαθμολογική ανταμοιβή. Και μάλιστα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα όπως το ελληνικό όπου τα πάντα κινούνται, πρωτίστως, με τη λογική της "βαθμοθηρίας" . Έτσι αντιλαμβάνεστε δηλαδή τις βαθιές μεταρρυθμίσεις στο χώρο της παιδείας; Θεωρητικά και ιδανικά, η βασική εκπαίδευση μιας χώρας οφείλει να ικανοποιεί τις κοινωνικές και ατομικές ανάγκες παρέχοντας όλες εκείνες τις προϋποθέσεις που διασφαλίζουν την ολόπλευρη, ισόρροπη και ουσιαστική ανάπτυξη των παιδιών. Τουτέστιν, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, καλλιέργεια κλίσεων και ικανοτήτων, απόκτηση γνώσεων, αγωγή και υγιεινή του σώματος καθώς και πολλά άλλα - στα οποία βεβαίως συμβάλλει, όταν δεν υποβαθμίζεται συστηματικά και σκοπίμως(;), και η Φυσική Αγωγή! Κάτι εντελώς διαφορετικό δηλαδή από αυτό που συμβαίνει σήμερα, και που δεν φαίνεται να αλλάζει ούτε με τη νέα κυβέρνηση! Η ίδια η πολιτεία, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αφενός εξωθεί μαθητές και εκπαιδευτικούς στην επιφανειακή, μονομερή και χρησιμοθηρική προσέγγιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (παράδειγμα ο σχεδόν απόλυτος προσανατολισμός του λυκείου προς το θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων) και αφετέρου προχωρεί σε, ακατανόητες και αντιπαιδαγωγικές πρακτικά, αξιολογήσεις των μαθημάτων (και κατ' επέκταση των αντίστοιχων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων) σε πρωτεύοντα (και "άξια" για το Μ.Ο. προαγωγής) και σε δευτερεύοντα.