Α. Σχετικά με την τράπεζα θεμάτων: Για να δημιουργηθεί και να λειτουργήσει η τράπεχα αυτή δαπανήθηκαν χρήματα και κόπος. Είναι απαραίτητο να μπορεί να έχει πρόσβαση σ' αυτή οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός και ιδιαίτερα νεοδιόριστος, όπως επίσης και στις ερωτήσεις του Κ.Ε.Ε., που είχαν συγκεντρωθεί στο παρελθόν. Θα μπορούσαν να συμπληρώνουν το υλικό του ψηφιακού σχολείου και ασφαλώς να βελτιωθούν, όπως παρατήρησε και ο κ. Τσουκαλάς Π. σε προηγούμενο σχόλιο. Ασφαλώς δεν πρέπει να έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα.
Β. Σχετικά με την προαγωγή των μαθητών στην Α΄ και Β΄ τάξη του Λυκείου με βάση το 9,5 σε όλα τα μαθήματα: Με ποιο κριτήριο θα βοηθήσει τους μαθητές αυτό το μέτρο; Είναι επαρκές το κριτήριο αυτό, ώστε να μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν επαρκώς την επόμενη τάξη; Θεωρώ ότι το προηγούμενο σύστημα προαγωγής είχε λογική βάση με τις τροποποιήσεις που έγιναν περυσι το καλοκαίρι και ίσως πρέπει να επανεξεταστεί.
Τελικά ποιος είναι ο ρόλος και ο σκοπός του λυκείου, ώστε τα μέτρα που λαμβάνονται σχετικά με τις εξετάσεις να μην αλλάζουν τόσο συχνά; Όλα αυτά βρίσκονται σε συνάφεια με τις εξαγγελίες για το Νέο Σχολείο;
Α. Σχετικά με την τράπεζα θεμάτων: Για να δημιουργηθεί και να λειτουργήσει η τράπεχα αυτή δαπανήθηκαν χρήματα και κόπος. Είναι απαραίτητο να μπορεί να έχει πρόσβαση σ' αυτή οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός και ιδιαίτερα νεοδιόριστος, όπως επίσης και στις ερωτήσεις του Κ.Ε.Ε., που είχαν συγκεντρωθεί στο παρελθόν. Θα μπορούσαν να συμπληρώνουν το υλικό του ψηφιακού σχολείου και ασφαλώς να βελτιωθούν, όπως παρατήρησε και ο κ. Τσουκαλάς Π. σε προηγούμενο σχόλιο. Ασφαλώς δεν πρέπει να έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα. Β. Σχετικά με την προαγωγή των μαθητών στην Α΄ και Β΄ τάξη του Λυκείου με βάση το 9,5 σε όλα τα μαθήματα: Με ποιο κριτήριο θα βοηθήσει τους μαθητές αυτό το μέτρο; Είναι επαρκές το κριτήριο αυτό, ώστε να μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν επαρκώς την επόμενη τάξη; Θεωρώ ότι το προηγούμενο σύστημα προαγωγής είχε λογική βάση με τις τροποποιήσεις που έγιναν περυσι το καλοκαίρι και ίσως πρέπει να επανεξεταστεί. Τελικά ποιος είναι ο ρόλος και ο σκοπός του λυκείου, ώστε τα μέτρα που λαμβάνονται σχετικά με τις εξετάσεις να μην αλλάζουν τόσο συχνά; Όλα αυτά βρίσκονται σε συνάφεια με τις εξαγγελίες για το Νέο Σχολείο;