Δε καταλαβαίνω γιατί δε μπορεί να υπάρξει καμία συνέχεια σε τίποτα στην Ελλάδα.
Η τράπεζα θεμάτων είχε μόνο ελαττώματα? Ας το δεχτούμε. Ακόμη κι αν δεν έχω δει πουθενά να υπάρχει κάποιο είδος έρευνας που να το αποδεικνύει.
Δε θα μπορούσε να αλλάξει το επίπεδο δυσκολίας?
Οι προδιαγραφές των θεμάτων;
Ο τρόπος επιλογής με βάσει συντελεστές δυσκολίας ανα θέμα;
Να αλλάξουν οι κριτές;
Να αλλάξει κάτι που να κάνει αυτή τη διαδικασία να αποδώσει τέλος πάντων.
Διότι προκύπτουν και θετικά στοιχεία από τη λειτουργία της.
Ίσως όσοι κρίνουν τα πάντα από το υπουργείο και το πανεπιστήμιο να μη γνωρίζουν τι γίνεται στην εκπαίδευση δυστυχώς από κάποιους. Έστω και αν είναι η μειοψηφία.
Το αν είναι αδιάβλητες οι εξετάσεις για όλα τα σχολεία της επικράτειας.
Για το αν καλύπτεται η ύλη που θα πρέπει να καλύπτεται ή αν το βιβλίο ύλης της τάξης είναι διακοσμητικό και δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα.
Με το να περνάνε οι μαθητές εύκολα τις τάξεις (χαμηλότερος Μ.Ο. κλπ) αναβαθμίζεται η παιδεία;
Με το να μειωθεί η προσπάθεια, βελτιώνονται οι μαθητές?
Με το να είναι μικρότερη η ύλη εξαφανίζεται η παπαγαλία?
Αν σας ενδιαφέρει η εκπαίδευση κάντε διάλογο. Κάντε έρευνες και σχεδιάστε μακροπρόθεσμα. Με συνέχεια.
Αν σας ενδιαφέρει απλά να μαζέψετε ψήφους θα μείνετε σε όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα. Μόνο καταργήσεις μέτρων.
Ομάδες με άγνωστη σύνθεση και επιλεγμένοι κομματικά που αποφασίζουν στο υπουργείο για σημαντικά ζητήματα με άγνωστες προτεραιότητες σε απελπιστικά σύντομο διάστημα.
Δε καταλαβαίνω γιατί δε μπορεί να υπάρξει καμία συνέχεια σε τίποτα στην Ελλάδα. Η τράπεζα θεμάτων είχε μόνο ελαττώματα? Ας το δεχτούμε. Ακόμη κι αν δεν έχω δει πουθενά να υπάρχει κάποιο είδος έρευνας που να το αποδεικνύει. Δε θα μπορούσε να αλλάξει το επίπεδο δυσκολίας? Οι προδιαγραφές των θεμάτων; Ο τρόπος επιλογής με βάσει συντελεστές δυσκολίας ανα θέμα; Να αλλάξουν οι κριτές; Να αλλάξει κάτι που να κάνει αυτή τη διαδικασία να αποδώσει τέλος πάντων. Διότι προκύπτουν και θετικά στοιχεία από τη λειτουργία της. Ίσως όσοι κρίνουν τα πάντα από το υπουργείο και το πανεπιστήμιο να μη γνωρίζουν τι γίνεται στην εκπαίδευση δυστυχώς από κάποιους. Έστω και αν είναι η μειοψηφία. Το αν είναι αδιάβλητες οι εξετάσεις για όλα τα σχολεία της επικράτειας. Για το αν καλύπτεται η ύλη που θα πρέπει να καλύπτεται ή αν το βιβλίο ύλης της τάξης είναι διακοσμητικό και δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα. Με το να περνάνε οι μαθητές εύκολα τις τάξεις (χαμηλότερος Μ.Ο. κλπ) αναβαθμίζεται η παιδεία; Με το να μειωθεί η προσπάθεια, βελτιώνονται οι μαθητές? Με το να είναι μικρότερη η ύλη εξαφανίζεται η παπαγαλία? Αν σας ενδιαφέρει η εκπαίδευση κάντε διάλογο. Κάντε έρευνες και σχεδιάστε μακροπρόθεσμα. Με συνέχεια. Αν σας ενδιαφέρει απλά να μαζέψετε ψήφους θα μείνετε σε όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα. Μόνο καταργήσεις μέτρων. Ομάδες με άγνωστη σύνθεση και επιλεγμένοι κομματικά που αποφασίζουν στο υπουργείο για σημαντικά ζητήματα με άγνωστες προτεραιότητες σε απελπιστικά σύντομο διάστημα.