1ο λάθος) Η επαναφορά του βαθμού προαγωγής στο 9,5 είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος. Δεν είναι δυνατόν να προάγεται μαθητής με βαθμό 4 και 5 στα Αρχαία-Μαθηματικά-Φυσικοχημεία και άριστα στην Ερευνητική Εργασία, τα Αγγλικά κ.α. όπως γινόταν και πριν από δύο χρόνια. Είναι το κατάλοιπο του νόμου Αρσένη ο οποίος έχει καταργηθεί εδώ και δώδεκα χρόνια.
2ο λαθος) Η προαγωγή στο Λύκειο γίνεται ευκολότερη από το Γυμνάσιο το οποίο είναι και υποχρεωτική εκπαίδευση.
3ο λάθος) Όσοι συνάδελφοι εργάζονται σε Λύκεια θα διαπίστωσαν την αλλαγή της στάσης των μαθητών όταν ανακοινώθηκε η κατάργηση της προσμέτρησης των βαθμών για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Με την τροποποίηση αυτή τους οδηγούμε στα φροντιστήρια προετοιμασίας για την τρίτη λυκείου.
1η πρόταση) Η τράπεζα θα έπρεπε εκτός από συμβουλευτικό χαρακτήρα να έχει άλλο ένα ρόλο: ένα θέμα υποχρεωτικά από αυτήν το οποίο θα επιλέγουν οι συνάδελφοι που θα βαθμολογήσουν και όχι ¨ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ¨ τα γραπτά των μαθητών τους (γιατί άραγε αναφέρεται ότι θα διορθωθούν από τους καθηγητές τους; Γινόταν αλλιώς μέχρι σήμερα;)
2η πρόταση) Για την προαγωγή να είναι απαραίτητο το 9,5 σε Αρχαία, Γλώσσα, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική και Χημεία, και γενικό μέσο όρο 10.
3η πρόταση) Αφού έχετε σκοπό να αλλάξετε τον τρόπο σε δύο χρόνια αφήστε ήσυχα τα παιδιά της Β λυκείου και τις οικογένειες τους, να τελειώσουν με τον τρόπο που ξεκίνησαν το λύκειο!
1ο λάθος) Η επαναφορά του βαθμού προαγωγής στο 9,5 είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος. Δεν είναι δυνατόν να προάγεται μαθητής με βαθμό 4 και 5 στα Αρχαία-Μαθηματικά-Φυσικοχημεία και άριστα στην Ερευνητική Εργασία, τα Αγγλικά κ.α. όπως γινόταν και πριν από δύο χρόνια. Είναι το κατάλοιπο του νόμου Αρσένη ο οποίος έχει καταργηθεί εδώ και δώδεκα χρόνια. 2ο λαθος) Η προαγωγή στο Λύκειο γίνεται ευκολότερη από το Γυμνάσιο το οποίο είναι και υποχρεωτική εκπαίδευση. 3ο λάθος) Όσοι συνάδελφοι εργάζονται σε Λύκεια θα διαπίστωσαν την αλλαγή της στάσης των μαθητών όταν ανακοινώθηκε η κατάργηση της προσμέτρησης των βαθμών για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Με την τροποποίηση αυτή τους οδηγούμε στα φροντιστήρια προετοιμασίας για την τρίτη λυκείου. 1η πρόταση) Η τράπεζα θα έπρεπε εκτός από συμβουλευτικό χαρακτήρα να έχει άλλο ένα ρόλο: ένα θέμα υποχρεωτικά από αυτήν το οποίο θα επιλέγουν οι συνάδελφοι που θα βαθμολογήσουν και όχι ¨ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ¨ τα γραπτά των μαθητών τους (γιατί άραγε αναφέρεται ότι θα διορθωθούν από τους καθηγητές τους; Γινόταν αλλιώς μέχρι σήμερα;) 2η πρόταση) Για την προαγωγή να είναι απαραίτητο το 9,5 σε Αρχαία, Γλώσσα, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική και Χημεία, και γενικό μέσο όρο 10. 3η πρόταση) Αφού έχετε σκοπό να αλλάξετε τον τρόπο σε δύο χρόνια αφήστε ήσυχα τα παιδιά της Β λυκείου και τις οικογένειες τους, να τελειώσουν με τον τρόπο που ξεκίνησαν το λύκειο!