Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σαμαράς Γεώργιος | 18 Ιουνίου 2015, 15:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή το σύνολο των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών κατατάσσεται στους σχετικούς πίνακες όπως αυτοί ορίζονται με το Ν.3255/2004 (άρθρο 6, παρ. 5). Επειδή στους σχετικούς ως άνω πίνακες η προϋπηρεσία αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες υπολογιζόταν στο διπλάσιο σε εφαρμογή του ισχύοντος και σήμερα Ν.3391/2005 (άρθρο 9, παρ. 3) αναδρομικά από το 2002 μέχρι και το 2010 και σύμφωνα με τις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας θα υπολογίζεται στο διπλάσιο από το 2014 και εφεξής σε μερική εφαρμογή του Ν.4283/2014 (άρθρο 5). Επειδή ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010 αλλά δεν καταργούσε το Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του. Επειδή με την κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 5Α του Ν.3848/2010 (Α’ 71) όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του Ν.4283/2014 (Α’ 189) αίρεται η αδυναμία εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 9, παράγραφος 3 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/τ.Α’/4-10-2005). Επειδή όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά το πράξαμε είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών. Επειδή δεν τίθεται ζήτημα αιφνιδιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας καθώς ο Ν.3391/2005 δεν καταργήθηκε ποτέ με άλλο νόμο αλλά δεν είχε δυνατότητα εφαρμογής από το 2010 και εφεξής όσο βρισκόταν σε ισχύ οι σχετικές διατάξεις του Ν.3848/2010. Επειδή δεν αποτελεί αιτία έλλειψης εμπιστοσύνης από τον πολίτη προς τη Διοίκηση η εφαρμογή των νόμων αλλά το αντίθετο ήτοι η μη εφαρμογή ή η τμηματική ή επιλεκτική εφαρμογή αυτών. Επειδή οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που προσέφεραν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά την περίοδο 2010-2014 το έπραξαν κάτω από τις ίδιες αντίξοες συνθήκες διαβίωσης όπως και οι εκπαιδευτικοί πριν από αυτούς ή οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν και θα υπηρετήσουν μετά από αυτούς. Επειδή το αίτημά μας για άρση της εξαίρεσης από τη διπλή προσμέτρηση της προϋπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών που προσέφεραν πραγματική υπηρεσία σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά την περίοδο 2010-2014 είναι δίκαιο, νόμιμο και αληθές. Για τους λόγους αυτούς αλλά και για όσους τυχόν προκύψουν Ζητούμε την αναγνώριση της πραγματικής προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά τα έτη 2010 έως 2014 στο διπλάσιο σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3391/2005.