Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σαμαράς Γεώργιος | 18 Ιουνίου 2015, 17:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετ. παράγραφος 2 Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν στην ίδια δυσπρόσιτη σχολική μονάδα, με τις ίδιες αντίξοες συνθήκες διαβίωσης και με τα ίδια κριτήρια ως προς την τοποθέτησή τους να μην λαμβάνουν ισότιμα το διπλασιασμό μορίων στους πίνακες κατάταξής τους με τους αναπληρωτές που υπηρέτησαν πριν από αυτούς (πριν το 2010) και μετά από αυτούς (μετά το 2014). Έτσι λοιπόν θα παρατηρηθεί το φαινόμενο ένας αναπληρωτής με μικρότερη πραγματική προϋπηρεσία, που υπηρέτησε λιγότερα χρόνια σε δυσπρόσιτα σχολεία, να προσπεράσει στους πίνακες προϋπηρεσίας κάποιον άλλο με περισσότερη πραγματική προϋπηρεσία και περισσότερα χρόνια σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες. Παράδειγμα 1ο : [Για λόγους στρογγυλοποίησης θεωρούμε ως ετήσια υπηρεσία τους 9 μήνες] Ο αναπληρωτής x έχει σειρά στον πίνακα κατάταξης 350, με 7 έτη υπηρεσίας. Έχει υπηρετήσει το 2010-2014 (4 έτη) σε δυσπρόσιτα σχολεία και τις υπόλοιπες (3 έτη) χρονιές σε μη δυσπρόσιτα σχολεία. • Ο x θα έχει συνολική προϋπηρεσία: (4 x 9) + (3 x 9) Σύνολο: 63 μήνες. Ο αναπληρωτής y έχει σειρά στον πίνακα 500, με 6 έτη υπηρεσίας. Έχει υπηρετήσει το 2009-2010 και το 2014-15 σε δυσπρόσιτα σχολεία (2 έτη) και τις υπόλοιπες (4 έτη) χρονιές σε μη δυσπρόσιτα σχολεία. • Ο y θα έχει συνολική προϋπηρεσία: (2 x 18) + (4 x 9) Σύνολο: 72 μήνες. Επομένως ο y θα προσπεράσει κατά πολύ τον x παρόλο που έχει λιγότερα πραγματικά χρόνια υπηρεσίας και μόνο 2 χρόνια σε δυσπρόσιτα, σε αντίθεση με τον x που έχει 4 χρόνια σε δυσπρόσιτα και κατά 1 χρόνο μεγαλύτερη πραγματική προϋπηρεσία. Παράδειγμα 2ο : Οι αναπληρωτές x και y έχουν τα ίδια (έστω 6) έτη υπηρεσίας. Ο x έχει σειρά στον πίνακα 1700 και ο y έχει σειρά 1701. Ο x έχει υπηρετήσει το 2013-2014 σε δυσπρόσιτο σχολείο και τις υπόλοιπες χρονιές σε μη δυσπρόσιτα σχολεία. • Ο x θα έχει συνολική προϋπηρεσία: (5 x 9) + (1 x 9) Σύνολο: 54 μήνες. Ο y έχει υπηρετήσει το 2014-2015 στο ίδιο δυσπρόσιτο σχολείο που υπηρέτησε την προηγούμενη χρονιά ο x, και τις υπόλοιπες χρονιές σε μη δυσπρόσιτα σχολεία. • Ο y θα έχει συνολική προϋπηρεσία: (5 x 9) + (1 x 18) Σύνολο: 63 μήνες. Επομένως ο y θα προσπεράσει κατά πολύ τον x παρόλο που έχουν τα ίδια πραγματικά χρόνια υπηρεσίας και από 1 χρόνο στο ίδιο δυσπρόσιτο σχολείο έκαστος. Αίτημα: Ζητάμε να συμπεριληφθούν στη νομοθετική ρύθμιση οι αναπληρωτές γενικής και ειδικής αγωγής έτσι ώστε να λάβουν κι αυτοί ισότιμα το διπλασιασμό μορίων δυσπρόσιτων περιοχών για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014.