Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Φωτεινή | 18 Ιουνίου 2015, 18:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σαν επιτυχούσα ΑΣΕΠ 2006 κ 2008 στον κλάδο πε60 νηπιαγωγών, αναπληρώτρια 6 χρόνια σε δημόσια νηπιαγωγεία και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος δηλώνω ότι: Η μη προσμέτρηση των δυσπρόσιτων κατά την περίοδο 2010-2014 με βρίσκει συμφωνη, καθώς με το κλείδωμα των πινάκων με το νομο Διαμαντοπούλου όλοι γνώριζαν οτι η διπλή προσμέτρηση δεν θα ίσχυε. Παράλληλα, φρονώ ακράδαντα ότι η ρύθμιση σχετικά με τον διαχωρισμό των πινάκων γενικής - ειδικής αγωγής πρέπει να έχει αναδρομικη ισχύ απο το 2010. Πρόκειται για διαφορετικούς πίνακες και ειδικά στον κλάδο των νηπιαγωγών για να ενταχθείς στον πίνακα γενικής πρέπει να έχεις επιτυχία στον Ασεπ κ για να καταφέρεις να εργαστείς και καλή βαθμολογία. Πως λοιπόν θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία που κατακτήθηκε με βάση σεμινάρια 400 ωρών ή μεταπτυχιακού ενός έτους; Αν επιτραπει η " μεταπήδηση" των αναπληρωτών ειδικής στον πίνακα γενικής πληθώρα συναδέλφων με επιτυχία στον Ασεπ θα χάσουν την σειρά που με κόπο και θυσίες απέκτησαν και θα οδηγηθούν εντέλει στην ανεργία. Ο εκπαιδευτικός κλάδος έχε υποστεί πολλές αδικίες με τις συνεχείς αλλαγές των νομων. Μην επιτρέψετε να υπάρξει μια επιπλέον. Σας ευχαριστώ