Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Στράτη Παναγιώτα | 18 Ιουνίου 2015, 19:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα Σχολείο για όλους……… Στο πλαίσιο του Μετασχηματισμού της σύγχρονης Παιδαγωγικής , ο ρόλος του εκπαιδευτικού αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τη δημιουργία της νέας Παιδαγωγικής και των διδακτικών πρακτικών. Η Μετασχηματιστική Παιδαγωγική θέτει τους εκπαιδευτικούς της συνεκπαίδευσης στο κέντρο της εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την καταπολέμηση των ανισοτήτων. Οι Εκπαιδευτικοί του 21ου αιώνα αποκτούν ικανότητες σημαντικές για την ένταξη και την ενσωμάτωση όλων των παιδιών στο Σχολείο και την κοινωνία. Σχεδιάζουν τις μαθησιακές εμπειρίες ενισχύοντας τη Συνεργασία και τη Συμμετοχικότητα. Με το διαχωρισμό όμως, σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής δε θα καταφέρουμε ποτέ τη δημιουργία ενός σχολείου για όλους. Η πρόθεση να υπάρξει διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης παρατηρείται σε μια εποχή επιστημονικών εξελίξεων και εκπαιδευτικών μεταβολών που δεν υποστηρίζουν την ύπαρξη χωριστών δομών εκπαίδευσης, αντιθέτως προωθούν τη δημιουργία ενός σχολείου για όλους όπου θα συμπεριλαμβάνονται όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως χαρακτηριστικών. Πρέπει να μιλάμε για Ενιαία Εκπαίδευση χωρίς διαχωρισμούς……….