Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΤΕΛΛΑ | 18 Ιουνίου 2015, 20:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά την μη προσμέτρηση των διπλών μορίων στις δυσπροσίτες σχολικές μονάδες επιλεκτικά για εκείνη την τετραετία, πρόκειται για κατάφωρη αδικία εις βάρος πολλών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που προσέφεραν έργο σε αυτές.. Αναπληρωτές από όλη την χώρα προσδοκούσαν το "άνοιγμα" των πινάκων για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους ανάλογα με τις περιοχές που υπηρέτησαν, όπως συνέβαινε πριν το 2010, σύμφωνα με το νόμο Ν.3391/2005 όπου στο 9 παράγραφος 3 ορίζεται ότι «η υπηρεσία των προσωρινών αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες που χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτες, λογίζεται από το σχολικό έτος 2002-2003 και εφεξής στο διπλάσιο».Ενώ λοιπόν οι αναπληρωτές που κατατάχθηκαν στον πίνακα και είχαν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα σχολεία έλαβαν διπλή μοριοδότηση κατά τα σχολικά έτη έως και 2009-2010, με το παρόν πολυνομοσχέδιο προτείνεται το ίδιο να γίνει για τα δυσπρόσιτα μόνο από το 2014-2015, αλλά όχι και για τα σχολικά έτη από το 2010 έως και το 2014, μολονότι οι συνθήκες αυτών των σχολικών μονάδων παραμένουν ΙΔΙΕΣ για όλα αυτά τα σχολικά χρόνια. Ενδεικτικά, με αυτόν τον διαχωρισμό θα δημιουργηθεί το φαινόμενο ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός που υπηρετεί τη φετινή σχολική χρονιά (2014-2015) σε δυσπρόσιτο σχολείο, να ξεπεράσει στην κατάταξη του πίνακα αναπληρωτών τον εκπαιδευτικό που υπηρέτησε πέρυσι (2013-2014) στην ΙΔΙΑ ακριβώς σχολική μονάδα, με τις ΙΔΙΕΣ δυσμενείς συνθήκες, κάτι το οποίο αναντίρρητα αδικεί και ματαιώνει τον δεύτερο παραβιάζοντας την αρχή της ισότητας και δικαιοσύνης.