Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νικολέτα καλτσουνη | 18 Ιουνίου 2015, 20:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ώς αναπληρώτρια νηπιαγωγός θεωρώ πως η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σεπροσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής.Για να ικανοποιηθεί όμως το αίσθημα δικαίου θα πρέπει να ισχύσει και αναδρομικός διαχωρισμός πινάκων από το 2010 άρα προτείνουμε κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου¨»πως γίνεται να πετύχει η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατέχοντας «αγορασμένα» μεταπτυχιακά μπαίνουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής και στη συνέχεια μεταπηδούν σε αυτόν της γενικής προσπερνώντας συναδέλφους που έχουν πετύχει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ ή κατέχουν σημαντική προϋπηρεσία; Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή και τελικά να διοριστούν σε αυτή; και ποιοι θα εργαστούν στην ειδική αγωγή; άνθρωποι με μηδενική προϋπηρεσία σε αυτήν. Εκπαιδευτικοι που ποτέ δεν ασχολήθηκαν με το αντικείμενο και η ανάγκη για δουλειά θα τους οδηγήσει στην επιλογή να δεχτούν μια θέση ειδικής αγωγής εφόσον δεν μπορούν να εργαστούν στην γενική αγωγή όπως τα προηγούμενα χρόνια. Που υπάρχει λογική και δικαιοσύνη στο κομμάτι αυτο;