Η απόφαση για το ενιαίο Master είναι νομίζω σωστή.
Θα παρακαλούσα, στο βαθμό του δυνατού, και με στόχο τη διευκόλυνση των Ελλήνων αποφοίτων σε μετέπειτα σπουδές τους και στην εργασία τους να προσέξετε τα ακόλουθα:
1. να προβλεφθούν και οι άλλοι τίτλοι Μάστερ (M.A., M.Ed. ...) και όχι μόνο το M.sc, δίνοντας π.χ. στο Τμήμα ή σε οποιοδήποτε αρμόδιο Όργανο του Παν/μίου τη δυνατότητα να επιλέξει ποιό είδος Master ανταποκρίνεται καλύτερα στο πρόγραμμα σπουδών του.
2. Να προβλεφθεί εκτός από την απονομή Διπλώματος / Πτυχίου και η απονομή του αντίστοιχου ακαδημαϊκού τίτλου απο το Παν/μιο στον πτυχιούχο (αν είναι απαραίτητο και σε ξεχωριστό πάπυρο, όπως στα γερμανόφωνα Παν/μια) ώστε οι πτυχιούχοι να μπορούν επισήμως να φέρουν τον συγκεκριμένο τίτλο στις χώρες όπου αυτό επιτρέπεται, χωρίς να απαιτείται η εκ νέου εκκίνηση διαδικασίας ισοτιμίας/ανανώρισης και χωρίς να τιθενται οι Έλληνες πτυχιούχοι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τους Ευρωπαίους συναδέλφους.
3. Να προστεθεί - διευκρινισθεί ότι τα Διδακτορικά Διπλώματα είναι επιπέδου PhD και όχι απλά Dr. με αντίστοιχη απονομή ακαδημαϊκού τίτλου.
4. Να υπάρξει ρητή αντιστοίχηση των Διπλωμάτων όλων των βαθμίδων όχι μόνο στο ΕθΠλΠρ αλλά στο πλαίσιο αναφοράς ISCED 2011 ή 2013, η οποία θα αναφέρεται και στο Παράρτημα Διπλώματος.
Η απόφαση για το ενιαίο Master είναι νομίζω σωστή. Θα παρακαλούσα, στο βαθμό του δυνατού, και με στόχο τη διευκόλυνση των Ελλήνων αποφοίτων σε μετέπειτα σπουδές τους και στην εργασία τους να προσέξετε τα ακόλουθα: 1. να προβλεφθούν και οι άλλοι τίτλοι Μάστερ (M.A., M.Ed. ...) και όχι μόνο το M.sc, δίνοντας π.χ. στο Τμήμα ή σε οποιοδήποτε αρμόδιο Όργανο του Παν/μίου τη δυνατότητα να επιλέξει ποιό είδος Master ανταποκρίνεται καλύτερα στο πρόγραμμα σπουδών του. 2. Να προβλεφθεί εκτός από την απονομή Διπλώματος / Πτυχίου και η απονομή του αντίστοιχου ακαδημαϊκού τίτλου απο το Παν/μιο στον πτυχιούχο (αν είναι απαραίτητο και σε ξεχωριστό πάπυρο, όπως στα γερμανόφωνα Παν/μια) ώστε οι πτυχιούχοι να μπορούν επισήμως να φέρουν τον συγκεκριμένο τίτλο στις χώρες όπου αυτό επιτρέπεται, χωρίς να απαιτείται η εκ νέου εκκίνηση διαδικασίας ισοτιμίας/ανανώρισης και χωρίς να τιθενται οι Έλληνες πτυχιούχοι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τους Ευρωπαίους συναδέλφους. 3. Να προστεθεί - διευκρινισθεί ότι τα Διδακτορικά Διπλώματα είναι επιπέδου PhD και όχι απλά Dr. με αντίστοιχη απονομή ακαδημαϊκού τίτλου. 4. Να υπάρξει ρητή αντιστοίχηση των Διπλωμάτων όλων των βαθμίδων όχι μόνο στο ΕθΠλΠρ αλλά στο πλαίσιο αναφοράς ISCED 2011 ή 2013, η οποία θα αναφέρεται και στο Παράρτημα Διπλώματος.