Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μηνάς Ευσταθίου | 18 Ιουνίου 2015, 21:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 47 πρέπει να προστεθεί η παρακάτω ρητή διάταξη που να διασφαλίζει ότι: "η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών τόσο της γενικής όσο και της ειδικής αγωγής προσμετράτε αθροιστικά στο σύνολό της σε οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή και των μόνιμων και των αδιορίστων αναπληρωτών (είτε πρόκειται για διορισμούς αναπλρωτών ή μονίμων, είτε πρόκειται για μεταθέσεις και αποσπάσεις). Σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να γίνει νομοθετική ρύθμιση που να αναφέρει ρητά: 1. "Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής του Κλάδου Π.Ε. 60 είναι οι παρακάτω που κατέχουν: α) αναγνωρισμένο πτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής , β) αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, γ) αναγνωρισμένο διδακτορικό τίτλο στην ειδική αγωγή από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, δ) τίτλο μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή από το Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Μαράσλειου Διδασκαλείου, ε) τίτλο μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή από τα Τμήματα Ειδικής Αγωγής των Διδασκαλείων, και στ) Πιστοποιητικό 400 ωρών Επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή από Προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υλοποίησαν τα Δημόσια Ελληνικά Πανεπιστήμια, μετά από έγκριση του Υπουργείου Παιδείας κια έχουν τουλάχιστον τριετή εμπειρία στις σχολικές δομές της ειδικής αγωγή". 2. "Δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής του Κλάδου Π.Ε. 70 είναι οι παρακάτω που κατέχουν: α) αναγνωρισμένο πτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής , β) αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, γ) αναγνωρισμένο διδακτορικό τίτλο στην ειδική αγωγή από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, δ) τίτλο μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή από το Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Μαράσλειου Διδασκαλείου, ε) τίτλο μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή από τα Τμήματα Ειδικής Αγωγής των Διδασκαλείων, και στ) Πιστοποιητικό 400 ωρών Επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή από Προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υλοποίησαν τα Δημόσια Ελληνικά Πανεπιστήμια, μετά από έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και έχουν τουλάχιστον τριετή εμπειρία στις σχολικές δομές της ειδικής αγωγή". 3. "Καθηγητές Ειδικής Αγωγής των Κλάδων Π.Ε...., Π.Ε....., Π.Ε..... κλπ. είναι οι παρακάτωπου κατέχουν: α) αναγνωρισμένο πτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής , β) αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, γ) αναγνωρισμένο διδακτορικό τίτλο στην ειδική αγωγή από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, δ) τίτλο μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή από το Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Μαράσλειου Διδασκαλείου, ε) τίτλο μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή από τα Τμήματα Ειδικής Αγωγής των Διδασκαλείων, και στ) Πιστοποιητικό 400 ωρών Επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή από Προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υλοποίησαν τα Δημόσια Ελληνικά Πανεπιστήμια, μετά από έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και έχουν τουλάχιστον τριετή εμπειρία στις σχολικές δομές της ειδικής αγωγή". Αυτό επιτάσσουν βασικές αρχές του Ελληνικού Συντάγματος, του Διεθνούς - Ευρωπαϊκού - Ελληνικού Εργατικού Δικαίου....