Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη helenitsaki | 2 Δεκεμβρίου 2009, 18:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σχολείο αποτελεί ζωντανό οργανισμό και όχι επιχειρηση την οποία να διοικεί ένας που έχει πτυχίο στη διοίκηση. Ναι μεν να έχει την ικανότητα της οργάνωσης και της λειτουργίας του σχολείου αλλά κυρίως να έχει παιδαγωγικές γνώσεις και γνώσεις προσέγγισης των μαθητών αλλά και των καθηγητών.Ο διευθυντής σχολείου δεν είναι προιστάμενος και έχει υφισταμένους αλλά εχει συναδέλφους καθηγητές, τους οιποίους βοηθά στο έργο τους και όλοι μαζί συμπορεύονται για το καλό του σχολείου και των μαθητών. Ο Διευθυντής και οι συνάδελφοι είναι πρώτα παιδαγωγοί και μετά μεταδότες γνώσεων. Το σχολείο πρέπει να προετοιμάζει τον μαθητή και για την έξοδο του προς την κοινωνία. Η συμμετοχή του υποψήφιου διευθυντή σε διάφορα σεμινάρια δειχνει χαρακτήρα ανθρώπου με ανύσηχο πνευμα, με οράματα και δίψα για μάθηση. Η χρήση της νέας τεχνολογίας Υ/Η μικραίνει την απόσταση μεταξυ του διευθυντή και των μαθητών που τους αρέσει η νέα τεχνολογία.