Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελια Πα. | 18 Ιουνίου 2015, 21:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως μπορουμε να μιλουμε για συνεκπαιδευση και για μια ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, για αρση των περιορισμών που εμποδιζουν ατομα με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες να εχουν ισες εκπαιδευτικες ευκαιριες, οταν ο νεος νομος ερχεται να διαχωρισει την ειδικη απο τη γενικη εκπαιδευση και μαλιστα αρχιζοντας απο την υποτιμηση, υποβαθμιση και "τιμωρια" των εκπαιδευτικων που δουλευουν σε δομες ειδικης αγωγης; Που ειναι η "ευαισθησια στα θεματα ειδικης αγωγης" που ακουγαμε ολο το προηγουμενο διαστημα όταν ακρωτηριαζεις ανθρωπους με προσοντα που δινουν την ψυχη τους καθε μερα και δουλευουν σε δομες ειδικης αγωγης. Ειμαστε ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΕ70. Οπου κι αν δουλευουμε σε ειδικα η γενικα σχολεια του ελληνικου δημοσιου κρατους, ανεξαρτητα απο τον πινακα προσληψης, η προυπηρεσια μας ειναι ΜΙΑ και παντα πρεπει να υπολογιζεται στον κλαδο που ανηκουμε. Τετοιοι νομοι 1) πληγουν ΑΔΙΚΑ ολους εμας τους δασκαλους γενικης αγωγης με επιπροσθετα προσοντα που καλυπτουμε τοσα χρονια κενα, πεταγοντας μας στο δρομο και 2) τους μαθητες με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες που συντομα θα τους στερησετε τη δυνατοτητα να εχουν διπλα τους εξειδικευμενους δασκαλους που ξερουν πως να τους βοηθησουν. Μην τιμωρειτε τους Δασκαλους!