Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Φαίη | 18 Ιουνίου 2015, 22:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρόκειται για κατάφωρη παραβίαση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και για ξεκάθαρη υποβάθμιση μας, τη στιγμή που ούτε στον πίνακα της Ειδικής Αγωγής η προϋπηρεσία μας υπολογίζεται ουσιαστικά. Δεδομένου ότι εκεί προηγούνται οι Π.Ε.71 και 61 (απόφοιτοι τμημάτων Ειδικής Αγωγής), σε διάστημα 2 χρόνων οι ΠΕ 71 και ΠΕ 61 θα επαρκούν για την κάλυψη των κενών, και κατά συνέπεια εμείς δε θα έχουμε καμιά θέση εκεί. Και το χειρότερο απ’ όλα δεν θα μπορέσουμε να δουλέψουμε ούτε στην γενική αγωγή γιατί εκεί θα έχουμε μείνει εκατοντάδες θέσεις πίσω από άλλους εκπαιδευτικούς που θα έχουν δουλέψει κι αυτοί σε δομές της ειδικής αγωγής (Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης) όπως εμείς αλλά σε αυτούς θα αναγνωριστεί κανονικά η προϋπηρεσία τους. Ζητούμε την άρση της συγκεκριμένης παραγράφου. Ζητούμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας στη Γενική Αγωγή συνολικά για όλα τα χρόνια που υπηρετήσαμε από το 2010 μέχρι σήμερα. Προσδοκούμε από τους βουλευτές μιας αριστερής ριζοσπαστικής κυβέρνησης να δείξουν ευαισθησία στη συνταγματική και δημοκρατική νομιμότητα και να μην υποκύψουν σε ανθρωπαφαγικούς συντεχνιασμούς που διαμέσου μίας λανθάνουσας ιδεολογίας υποκινούν τον επαγγελματικό αφανισμό μιας μερίδας εκπαιδευτικών κατόχων βασικού πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων και επιπλέον μεταπτυχιακού ή /-ων ή ακόμα και διδακτορικού τίτλου σπουδών στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια προσέφεραν εκπαιδευτική υποστήριξη στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε δημόσιες δομές του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα ακόμη και μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης).