Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Stella | 18 Ιουνίου 2015, 23:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Eίμαστε μια ομάδα δασκάλων και νηπιαγωγών που εργαζόμαστε ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής από ανάγκη να καλυφθούν τα κενά που δημιουργούνται κάθε χρόνο και για τα οποία δεν αρκούν οι απόφοιτοι των τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 71 – ΠΕ 61). Οι περισσότεροι από εμάς,έχουμε εξειδίκευση με διδακτορικά και μεταπτυχιακά στην Ειδική Αγωγή, που με κόπο και προσωπικές θυσίες έχουμε καταφέρει. Παράλληλα, ένας μεγάλος αριθμός από εμάς, αν και είναι επιτυχοντες του ΑΣΕΠ και μάλιστα με υψηλό ποσοστό, έχουν επιλέξει συνειδητά να εργάζονται στην Ειδική Αγωγή, ακολουθώντας κάθε νόμιμη διαδικασία. Αναρωτιέμαι λοιπόν, πώς είναι δυνατόν αυτοί οι εξειδικευμένοι εκπαιδευτικοί, που τόσα χρόνια στήριζαν και βοηθούσαν την υπηρεσία νόμιμα, τώρα να θεωρούνται εκπαιδευτικοί Β' κατηγορίας και να κινδυνεύουν να χάσουν τα εργασιακά τους δικαιώματα; Ως εκπαιδευτικοί προάγουμε ένα "ανοιχτό" σχολείο, που να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή και διεκδικούμε τη συμπεριληπτική αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Πώς είναι δυνατόν, λοιπόν ένα συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό σύστημα να προωθεί το χάσμα στην εκπαίδευση των γενικών και ειδικών εκπαιδευτικών και να κατηγοριοποιεί τους μαθητές σε φυσιολογικούς και αποκλίνοντες; Μπορεί άραγε να υπάρξει η Γενική Αγωγή, χωρίς την παρουσία της Ειδικής Εκπαίδευσης;