• Σχόλιο του χρήστη 'Τάκης' | 19 Ιουνίου 2015, 00:22

    Σύμφωνα με την 4η παράγραφο, η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα¬ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών». Δηλαδή αν δεν είσαι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχος αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής ή κάτοχος πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιου σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμιο ή από αναγνωρισμένο από το Υπουργείο κρατικό φορέας το οποίο απόκτησες μέχρι 31-08-2010 η υπηρεσία σου αναγνωρίζεται και στην ειδική και στη γενική εκπαίδευση. Σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 1 του ισχύοντος Συντάγματος, τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους τελούν υπό την προστασία του Κράτους. Στην 4η παράγραφο ο εισηγητής του νόμου (και αποδέκτης της παραπάνω διάταξης του Συντάγματος) τιμωρεί με περιορισμούς και αποκλεισμούς το δικαίωμα απόκτησης μεταπτυχιακών τίτλων. Ο περιορισμός επαγγελματικών δικαιωμάτων στον κάτοχο επιπρόσθετων και αναγκαίων ακαδημαϊκών τίτλων σε αντιδιαστολή με αυτούς που δεν έχουν στέλνει στο καλάθι των αχρήστων την αρχή της αναλογικότητας του Κράτους Δικαίου. Οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής προσλαμβάνονται ως εκπαιδευτικοί συγκεκριμένου κλάδου (φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κ.λπ.) με αυξημένα προσόντα. Το περιεχόμενο του γνωστικού αντικειμένου που διδάσκουν είναι το ίδιο με αυτό της γενικής εκπαίδευσης (με τα ίδια βιβλία, το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα, τα ίδια θέματα προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων). Αυτό που αλλάζει είναι οι προσαρμογές διδασκαλίας που απαιτούν οι αυξημένες εκπαιδευτικές δυσκολίες των μαθητών. Για αυτό το λόγο ο νομοθέτης του Ν.3699/2008 θέτει ως προϋπόθεση πρόσληψης αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης εκπαιδευτικούς με αυξημένα προσόντα. Είναι θλιβερό να καταναλώνουμε χρόνο και χρήμα σε προσφυγές διεκδικώντας το αυτονόητο. Η 4η παράγραφος του 47 άρθρου βλάπτει το κύρος της νομοθετικής εξουσίας και αδυνατίζει την εμπιστοσύνη του πολίτη σε αυτούς που αποφασίζουν για το μέλλον της χώρας του.