Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΡΜΑΟΥ ΕΛΕΝΗ | 2 Δεκεμβρίου 2009, 18:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ¨ ΤΙΤΛΟΣ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ? Αξιότιμη κ. Υπουργε, Δεν αμφισβητεί κανένας ότι η αξιοκρατία σε όλους τους τομείς του δημόσιου και ιδιωτικού βίου είναι σημαντική! Δεν θα πρέπει ωστόσο να μεταβάλλεται σε ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ. Εκτιμώ ιδιαίτερα την προσπάθειά σας αλλά υπάρχουν ορίσμενες περιπτώσεις εκπαιδευτικών που θα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ. Υπάρχουν στους πίνακες Αναπληρωτών που θα υπηρετήσουν στις ΣΜΕΑ ( ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ) υποψήφιοι με ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ. Εκτός αυτού έχουν ιδιαίτερη εμπειρία με προυπηρεσία που αποκτάται μόνο εφόσον έρθει κάποιος σε επαφή με τους μαθητές με ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. Και το ερώτημα τίθεται...Γιατί να τους κρίνετε πάλι μετά απο τόσα χρόνια σπουδών ? Και ΠΩΣ ? με ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ? ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΜΕ ΤΙΜΗ ΑΡΜΑΟΥ ΕΛΕΝΗ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, Μ.Α. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ