Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Νικολάου | 19 Ιουνίου 2015, 07:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο 1.6 αναφέρεται πως «Από 1.9.2016 η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου εκπαιδευτής να μετάσχει σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης». Θεωρώ ότι ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ (παρότι έχω την πιστοποίηση). Οι εξετάσεις δεν γίνονται κατά σταθερά χρονικά διαστήματα, είχαν χρόνια να γίνουν και έγιναν τώρα όπου δεν μπορεί να συμμετέχει ο καθένας κ.λπ. Θα υπάρχουν πάντα προβλήματα. Πρέπει απλώς ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ το πιστοποιητικό με ένα λογικό αριθμό μορίων που θα δίνει κάποιο προβάδισμα στα συστήματα επιλογήε εκπαιδευτών και ανάδειξης στελεχών μαζί με άλλα φυσικά αντικειμενικά κριτήρια (χωρίς να τα υποβαθμίζει). Έτσι δεν θα αποκλείεται π.χ. άνεργος χωρίς πιστοποιητικό ή νέος επιστήμονας, ή σε ειδικότητες που ίσως να μη βρεθεί πιστοποιημένος εκπαιδευτής ή σε περιοχές π.χ. νησιωτικές που δεν θα βρεθεί σε κάποιο πρόγραμμα εκπ/σης πιστοποιημένος εκπαιδευτής και πολλές άλλες περιπτώσεις. Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ του ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΕΚΠ/ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ είναι ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ όσων δεν το κατέχουν και δεν δημιουργεί αξεπέραστα προβλήματα στην εξεύρεση εκπαιδευτών σε ποικίλες περιπτώσεις.