Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βασω Π. | 19 Ιουνίου 2015, 09:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης (ο οποίος είναι σαφής στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008) αποτελεί υποχρέωση του κράτους. Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Η διάκρισης μεταξύ ειδικής- γενικής αγωγής σε όλα τα επίπεδα (μαθητών, εκπαιδευτικών, σχολείων) αποτελεί σαφή παραβίαση του δικαιώματος των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ισότιμη εκπαίδευση και δεν ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ. Όταν το υπουργείο μας έδωσε το δικαίωμα να εργαστούμε σε δομές της Ειδικής Αγωγής και κληθήκαμε να δουλέψουμε σε αυτές έχοντας ως βασικό πτυχίο αυτό του εκπαιδευτικού της γενικής αγωγής ,όταν αναγνώρισε τα επιπλέον τυπικά προσόντα του καθενός μας σε σχέση με τον τομέα της Ειδικής Αγωγής (Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά, Σεμινάρια, 10μηνη προϋπηρεσία) και μας επέτρεψε να συμπεριληφθούμε στον πίνακα της ειδικής αγωγής (ως ΠΕ 70.5/ ΠΕ 60.5) παράλληλα με την παρουσία μας στον πίνακα της γενικής αγωγής (ΠΕ 70 / ΠΕ 60). Ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας μας βρίσκει αντίθετους. Σε περίπτωση που υπάρξει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ στο μέτρο (όπως επιζητούν κάποιες υπο-ομάδες εκπαιδευτικών που λιμένονται το Υπουργείο) ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ κύριοι του Υπουργείου...