Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)Σχόλιο του χρήστη eleftherios | 19 Ιουνίου 2015, 09:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα σημαντικό ζήτημα αποτελεί ο τρόπος συνεργασίας και αμοιβής των συμβούλων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Το έργο που παράγεται και η συμβολή τους στην εύρυθμη λειτουργία των ΣΔΕ, είναι πραγματικά αναντικατάστατο. Τόσο ο σύμβουλος ψυχολόγος, όσο και ο σύμβουλος σταδιοδρομίας, αντιμετωπίζουν καθημερινά σοβαρά περιστατικά, προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και αποτελούν τον αρωγό και τον συμπαραστάτη των εκπαιδευομένων στα ΣΔΕ. Υπο τις παρούσες συνθήκες, καθίσταται αναγκαίος ο επαναπροσδιορισμός της σχέσης εργασίας με τους συμβούλους στα ΣΔΕ, ώστε να γίνει εφικτή η χάραξη ενός μεσοπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού στα πλαίσια μιας πραγματικής διασύνδεσης των ΣΔΕ με την αγορά εργασίας, την καταπολέμηση της ανεργίας και την πολιτική δια βίου επαγγελματικής ανάπτυξης και δια βίου μάθησης. Το παρόν θεσμικό πλαίσιο με τις αποσπασματικού χαρακτήρα συμβάσεις έργου ( φέτος υπογράφτηκαν στις 02/03/2015) απαξιώνει και υποβαθμίζει την συμβουλευτική διαδικασία στα ΣΔΕ, ενώ παράλληλα συμβάλει στην διατήρηση συνθηκών εργασιακής αβεβαιότητας και ανασφάλειας των συμβούλων. Προτείνεται η στελέχωση των συγκεκριμένων θέσεων με εξειδικευμένο στην συμβουλευτική, μόνιμο προσωπικό, το οποίο θα υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες κάθε σχολείου, σε συνάρτηση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε τοπικής κοινότητας. Η δημιουργία δομής απασχόλησης και ιστοσελίδας σύζευξης και διασύνδεσης των εκπαιδευομένων με την αγορά εργασίας, αποτελεί ένα πρώτο βήμα, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπου οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης είναι ιδιαίτερα οδυνηρές, για τους μαθητές των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Με εκτίμηση, Λευτέρης