• Σχόλιο του χρήστη 'Εlena' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 18:36

    O τρόπος πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού κατά την γνώμη μου θα πρέπει να είναι αποκλειστικά μέσω αδιάβλητου διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Τα θέματα να έχουν έναν σημαντικό Α βαθμό δυσκολίας και να ανταποκρίνονται στους εκπαιδευτικούς εκείνους που είναι απόλυτα προετοιμασμένοι για αυτό που θέλουν να κάνουν. Να υπάρχουν θέματα που θα αποδευκνυουν τις παιδαγωγικές δεξιότητες των εκπαιδευτικών αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει πρόσβαση στην γνώση για ολους αυτους που θέλουν να είναι εκπαιδευτικοί. Υπάρχουν ορισμένα σεμινάρια που προετοιμάζουν τους νεοδιόριστους καθηγητές να μπουν στα σχολεία. Πιστεύω ότι σε αυτά θα έπρεπε να έχουν πρόσβαση όλοι όσοι θέλουν να ασχοληθούν με το επάγγελμα αυτο.Να υπάρχει η πρακτική εξασκηση για ολους τους φοιτητές που σπουδαζουν στις παιδαγωγικες σχολές. Οι φιλόλογοι δεν κάνουν. Να δοθεί η δυνατότητα να ασχοληθούν με την εκπαιδευση όσοι θέλουν να ασχοληθουν με την εκπαίδευση. Δευτερον. Να διοριστουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί. Να δημιουργηθούν μικρότερα σχολικά τμήματα. Δεν μπορεί ένας καθηγητής να κατευθύνει το μάθημα προς το θεμητό αποτέλεσμα αν έχει στην αίθουσα 30 παιδιά. Να αυξηθεί η ωριαία διδασκαλία. Δεν μπορεις μέσα σε 45 λεπτά να πεις και να αφομοιώσεις αυτά που πρέπει. Να υπάρχει σωστή και αυστηρή οργάνωση στα σχολεία. Να υπάρχει αυστηρός και αξιοκρατικός και αξιολογικός έλεγχος στο έργο του εκπαιδευτικού. Να ενισχύεται ο εκπαιδευτικός με εκπαιδευτικά βιβλία συνεχώς επιστημονικά και όχι της πλάκας. Να γίνει ο εκπαιδευτικός αυτο που πρέπει να είναι Φορεας της γνωσης και όποιος δεν μπορεί να το κάνει να μην το κάνει. Να αξιολογηται ο καθηγητης απο το συνολικο βαθμό επίδοσης της σχολικής τάξης με τεστ που θα προετοιμάζονται απο την Δευτεροβαθμια Εκπαιδευση και τα οποία θα αποστέλονται στα σχολεία. Να μπαίνουν στην εκπαιδευση νέοι δάσκαλοι και οι παλιότεροι να αναλαμβάνουν οργανωτικές δραστηριότητες. Ο εκπαιδευτικός να είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια και την τάξη που θα πρέπει να υπάρχει στο χωρο του σχολείου και να λογοδοτεί ο εκπαιδευτικος μεμονωμένα η συνολικά όταν κάτι δεν πάει καλά. Να υπάρχουν ομάδες κοινωνικών λειτουργών που θα εποπτεύουν την ευρρυθμη λειτουργεια των σχολείων. Θες να καταπατήσεις την μάστιγα των ναρκωτικών? Γιατί δεν ξεκινάς από τα σχολεία, από το Γυμνάσιο όταν οι μαθητές πειραματίζονται με το πρώτο τους πακέτο? Που είναι η ενημέρωση? που είναι η εποπτεία? Φανταζομαι πολλά σχολεία θα έχουν μια πίσω αυλή στην οποία ποτέ δεν πάει κανένας καθηγητής και εκεί στα διαλείμματα φθάνουν εξωτερικοί επισκέπτες ή γινονται πηγαδακια... Εκπαιδευτικός δεν είναι μόνο φορέας της γνώσης. Ο εκπαιδευτικος θα πρέπει να αγαπαει τα παιδια, να είναι 2 φορές άνθρωπος να εποπτεύει το χώρο εντός της εμβελεειας του σχολείου και να προλαμβάνει διάφορες καταστάσεις προς όφελος των μαθητών. Και όλα αυτα χωρις να στερεί ο καθηγητης το δικαίωμα στο κάθε παιδί ξεχωριστά να κάνει τις δικές του επιλογές.