Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Κ. Γούναρης | 2 Δεκεμβρίου 2009, 18:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Και μια ανάγνωση μόνον των σχολίων που υποβλήθηκαν αναδεικνύει το πρόβλημα των πολυτέκνων. Arketo;i δεν θα το παραδεχτούν δημόσια αλλά ναι --είναι αλήθεια-- το τέταρτο παιδί έχει γίνει σύνηθες μέσο των τριτέκνων για να πάρουν μια εξαιρετική θέση σε κάποιο σχολείο δίπλα στο σπίτι τους. Διατηρώντας παράλληλα τις εργασίες τεχνικοί, γιατροί, δικηγόροι, που δεν έχουν μπει ποτέ στην τάξη διορίζονται αμέσως μαζί με κυρίες και κυρίους που δεν είχαν ποτέ επαφή με το γνωστικό αντικείμενο κι ουτε καν θα τολμούσαν να δοκιμάσουν τις εξετάσεις. Οι διδακτικές τους αδυναμίες είναι γνωστές τοις πάσι. Γιατί ένα αξιοκρατικό σύστημα θα πρέπει να προωθεί τους πολυτέκνους χωρίς έλεγχο των γνώσεων ή των ικανοτήτων τους; Είναι ευκαιρία να ρυθμιστεί το ζήτημα αυτό...