• Σχόλιο του χρήστη 'Πιπερτζή Κατερίνα' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 19:01

    Κυρία Υπουργέ, θεωρώ πως αυτό που θα πρέπει να κάνει το Υπουργείο δεν είναι να καταργήσει την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών μιας και όλοι αυτοί αγωνίσθηκαν τόσα χρόνια για να μπορέσουν να την αποκτήσουν, αλλά να έχει το κράτος τους μηχανισμούς εκείνους που είναι απαραίτητοι έτσι ώστε αξιοκρατικά να προσλαμβάνονται και να αποκτούν την προϋπηρεσία αυτοί που πρέπει. Δεν είναι δυνατο΄ν απ' τη μια να ζητούμε από τους μαθητές να καλλιεργουν την κριτική σκέψη και τους εκπαιδευτικούς να εφαρμώζουν τη διαμορφωτική αξιολόγηση, τη στιγμή που στον ΑΣΕΠ εξετάζουμε την παπαγαλία και την απομνημόνευση και μάλιστα με μια τελική αξιολόγηση χειρίστου είδους. Δεν μπορεί η επιτροπή θεμάτων του ΑΣΕΠ να μην υπογράφει καν τα θέματα και να μη μπορέί κάποιος ούτε αναβαθμολόγηση να κάνει. Δεν μπορεί κάποιοι να διορίζονται στο δημόσιο σχολείο μόνο και μόνο επειδή είναι πολύτεκνοι, ενώ γι' άλλους να μην αποτελούν κριτήρια πρόσληψης τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά; Το καλύτερο θα ήταν να υπάρξει ένα μικτό σύστημα διορισμών με κριτήρια το βαθμό πτυχίου, τα διδακτορικά και μεταπτυχιακά, την προϋπηρεσία και τυχόν επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Όποιος συγκεντρώνει τα περισσότερα μόρια σύμφωνα μ' αυτά τα κριτήρια, να διορίζονται.