Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Μπούρδαλας | 19 Ιουνίου 2015, 11:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αυτοαξιολόγηση και ο συναφής προγραμματισμός εισάγει πονηρά ή έξυπνα (όπως το βλέπει ο καθείς) τη λογική του ΟΟΣΑ. Μπορεί να μη υπάρχει αριθμητική αποτίμηση αλλά: 1)Εμπλέκει στον προγραμματισμό του Συλλόγου διδασκόντων εφ όλης της ύλης ζητήματα από εξωδιδακτικούς παράγοντες όπως Δήμος, εκπρ. γονέων, μαθητών την ώρα που μειώνεται συνεχώς η χρηματοδότηση γενικά και ειδικά στα σχολεία, έχει συρρικνωθεί ο μισθός και καταργήθηκαν πρόσφατα τα οδοιπορικά και οι οι σύλλογοι καλούνται σε πυκνότερες συνεδριάσεις. 2) Οι σύλλογοι διδασκόντων λειτουργούν με το εξουσιαστικό καθηκοντολόγιο πάνω από το κεφάλι τους, με προσθήκη ψήγματος διαδικασίας στην επιλογή Δ/ντων 3)Οι προτάσεις των συλλόγων για ζητήματα που είναι ευθύνη της Πολιτείας σε όλες της μορφές θα έχουν μόνο μορφή ευχολόγιο και συνενοχής. 4) Τμήματα ένταξης, μείωση αριθμού μαθητών στις τάξεις,μόνιμο προσωπικό, επιμόρφωση χωρίς διδ. έργο, υποδιευθυντές τουλάχιστον από τα 6 τμήματα, γραματείς, επιστάτες κλπ είναι πράγματα που εκτος ελάχιστες περιπτωσεις είναι ένα όνοιρο θερινής νυχτος... ΥΓ1: Δεν γνωριζουμε ακομα τι σχεδιαζεται για την ατομικη "αποτίμηση' , από ποιους, γιατί, και τι σχεση θαχει με το μισθό και τη μονιμοτητα.. ΥΓ2: Επομένως σχεδόν μια απο τα ίδια για να γίνουμε συνυπεύθυνοι στα μάτια της κοινωνιας και της εξουσιας.