Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γ. Αναστασία | 19 Ιουνίου 2015, 12:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακαλώ μην ξεχνάτε τους ανάπηρους εκπαιδευτικούς. Καταργήθηκε ο Πίνακας Α από την προυγούμενη κυβέρνηση και πετάχθηκαν στον καιάδα τα άτομα αυτά. Αλήθεια ποιός εξειδικευμένος ακούων εκπαιδευτικός θα επικοινωνήσει καλύτερα με τα κωφά παιδιά, από ένα κωφό δάσκαλο, οποίος κατέχει άριστα την κουλτούρα και τη γλώσσα των κωφών? Οφείλετε να αποκαταστήσετε αυτή την κατάφορη αδικία, αν αναλογιστείτε ότι, στούς εν λόγω εκπαιδευτικούς,είναι κλειστές όλες οι άλλες πόρτες [εξ αιτίας της κώφωσής τους] για να εργαστούν και να αξιοποιήσουν το πτυχίο του εκπαιδευτικού που απέκτησαν μετά κόπων και βασάνων, επειδή τα Ελληνικά Πανεπιστήμια δεν φημίζονται για την υποστηρικτηκότητά τους στους κωφούς φοιτητες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ