Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 19 Ιουνίου 2015, 12:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απόλυτα δίκαιη και νόμιμη ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010- 2014, όπου και οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι. Κατά την περίοδο αυτή εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα συνάδελφοι από καθαρή τύχη και όχι συνειδητά από επιλογή. Είναι πολύ σωστή η επιλογή της κυβέρνησης να μην μετρήσει με διπλά μόρια την υπηρέτηση σε δυσπρόσιτες περιοχές, καθώς εάν ήταν γνωστό πολύ συνάδελφοι με υψηλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών θα επέλεγαν να εργαστούν σε δομές δυσπρόσιτων περιοχών. Με το άνοιγμα και τον διαχωρισμό των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το 2010 και την προσμέτρηση της προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών, κατόχων σεμιναρίων, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών ειδικής αγωγής μόνο στον οικείο πίνακα εξασφαλίζεται η ποιότητα και αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης Αποτελεί νομοθετική και πανεκπαιδευτική πρωτοτυπία το φαινόμενο αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής λόγω κάποιου ακαδημαϊκού προσόντος (διδακτορικό/μεταπτυχιακό/σεμινάριο ή απλά προϋπηρεσία ενός έτους) να ονομάζονται κλάδοι ΠΕ, ΔΕ .50 και με το ίδιο βασικό πτυχίο να εγγράφονται σε 2 πίνακες αναπληρωτών ταυτόχρονα. Ζητώ όχι μόνο να υπάρξει διαχωρισμός των δυο πινάκων αλλά να γίνει κ αναδρομικά από το 2010 και όχι από το 2015 και η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών, κατόχων σεμιναρίων, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών ειδικής αγωγής να προσμετρηθεί στον οικείο πίνακα. Διαφορετικά καταδικάζονται σε ανεργία εκπαιδευτικοί γενικής με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ.