Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Αντιγόνη Μελιδονιώτη | 19 Ιουνίου 2015, 13:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά την περίοδο διακοπών Χριστουγέννων και Πάσχα , με ποιον τρόπο θα μπορέσουμε να εντάξουμε τα παιδιά μας στις τάξεις μας όταν δεν υπάρχει σχολείο και όταν τα περισσότερα απουσιάζουν σε συγγενικά σπίτια ή εξοχικά? Και αν κάτι τέτοιο καταστεί εφικτό, έχει αναρωτηθεί κανείς την ποιότητα του μαθήματος όταν το μυαλό του μαθητή θα είναι εξ'ολοκλήρου απόν? Οι ημέρες ξεκούρασης ενός μαθητή είναι απαραίτητες. Το ίδιο και για τον εκπαιδευτικό - όποιος έχει εκπαιδευτική πείρα- το γνωρίζει πολύ καλά. Με ποιο σκεπτικό άλλες ανάγκες αντιμετωπίζει ένας μαθητής δημόσιας εκπαίδευσης κι ένας ιδιωτικής? Τι αλλάζει? Τι μεσολαβεί? Μιας και ιδίως όταν, όσον αφορά τον Ξενόγλωσσο Κλάδο, η ποσότητα και η ποιότητα του έργου είναι μακράν εξαιρετικά καλής ποιότητας με εξαιρετικά αποτελέσματα. Θα περίμενα ουσιαστική παρέμβαση στα θέματα που αντιμετωπίζει ένας κλάδος ο οποίος συνεισφέρει οικονομικά τα μέγιστα στο γίγνεσθαι.Θα περίμενα, την πρόνοια της κρατικής μηχανής. Αντ'αυτού βιώνουμε την οικονομική εξόντωση- έχουμε περάσει το στάδιο της εξαθλίωσης- και έναν συνεχή διωγμό.