Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 19 Ιουνίου 2015, 13:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν δύναμαι να κατανοήσω τον διαχωρισμό της ειδικής με τη γενική εκπαίδευση σε θεσμικό επίπεδο. Όσο υφίσταται αυτή η διαφοροποίηση, τόσο η αντιμετώπιση όσο και η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, θα λογίζεται σε διακριτό επίπεδο, διαιωνίζοντας με αυτό τον τρόπο στάσεις και αντιλήψεις που καταλήγουν να απομονώνουν αυτούς τους μαθητές. Οι όροι γενική και ειδική, μπροστά από την έννοια της εκπαίδευσης, οφείλουν να πάψουν τη λειτουργία τους. Είμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί των παιδιών, ανεξάρτητα από τις εκπαιδευτικές ανάγκες που τυχόν έχουν.