Είχατε πει ότι η ρύθμιση της προηγούμενης κυβέρνησης που περιγράφεται στο άρθρο 72 του νόμου 4316/2014, σύμφωνα με την οποία μεταξύ εκπαιδευτικών που απέκτησαν το πτυχίο τους στην ίδια εξεταστική περίοδο προηγούνται στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όσοι έχουν υψηλότερο βαθμό πτυχίου, δεν σας βρίσκει σύμφωνους και ότι προτίθεστε να την καταργήσετε στο πλαίσιο μιας συνολικότερης επανεξέτασης του τρόπου πρόσληψης αναπληρωτών.
Πάρα πολύ σωστό κατά την άποψη μου και εξηγώ με 2 επιχειρήματα το γιατί:
α)Ένα ενδεικτικό παράδειγμα συγκρίνοντας το Παιδαγωγικό τμήμα της Ρόδου με αυτό της Αθήνας.
-Στο Παιδαγωγικό Ρόδου(μέχρι πέρυσι που άλλαξε ο οδηγός σπουδών) τα απαραίτητα μαθήματα για την απόκτηση πτυχίου ήταν 67 σε σχέση με αυτό της Αθήνας όπου τα απαραίτητα μαθήματα για τη κτήση του πτυχίου ήταν 49.
β)Στα 9 Παιδαγωγικά που υπάρχουν στην Ελλάδα τα διδασκόμενα μαθήματα που υπάρχουν στο εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών είναι παντελώς διαφορετικά μεταξύ τους με ελάχιστες εξαιρέσεις(που ακόμα και αν ο τίτλος μαθήματος είναι ίδιος πιθανόν να διαφέρει το βιβλίο εξέτασης ή ακόμα και η ύλη).
Στις πανελλήνιες εξετάσεις ανάλογα με τη κατεύθυνση που επέλεξε ο καθένας αξιολογηθήκαμε με βάση τα ίδια ακριβώς μαθήματα και την ίδια ακριβώς ύλη...
Πως είναι δυνατόν με διαφορετικά μαθήματα και με διαφορετικό αριθμών μαθημάτων η εκάστοτε σχολή εμείς να αξιολογούμαστε μόνο με το βαθμό πτυχίου λες και η βάση είναι η ίδια. Μα ΔΕΝ είναι καθόλου ίδια.
Δικαιότερο μέτρο θεωρώ το συνυπολογισμό διάφορων παραγόντων(μεταπτυχιακά, κοινωνικά κριτήρια, το βαθμό πτυχίου χωρίς όμως αυτό να έχει αυτή τη βαρύνουσα σημασία που έχει τώρα και ίσως και άλλους παράγοντες που θα κρίνετε εσείς αναγκαίους).
Τα παραπάνω μπορείτε να τα επιβεβαιώσετε συγκρίνοντας τους οδηγούς σπουδών των σχολών. Δεν είναι πράγματα αυθαίρετα.
Ευχαριστώ που εισακούσθειν!
Είχατε πει ότι η ρύθμιση της προηγούμενης κυβέρνησης που περιγράφεται στο άρθρο 72 του νόμου 4316/2014, σύμφωνα με την οποία μεταξύ εκπαιδευτικών που απέκτησαν το πτυχίο τους στην ίδια εξεταστική περίοδο προηγούνται στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όσοι έχουν υψηλότερο βαθμό πτυχίου, δεν σας βρίσκει σύμφωνους και ότι προτίθεστε να την καταργήσετε στο πλαίσιο μιας συνολικότερης επανεξέτασης του τρόπου πρόσληψης αναπληρωτών. Πάρα πολύ σωστό κατά την άποψη μου και εξηγώ με 2 επιχειρήματα το γιατί: α)Ένα ενδεικτικό παράδειγμα συγκρίνοντας το Παιδαγωγικό τμήμα της Ρόδου με αυτό της Αθήνας. -Στο Παιδαγωγικό Ρόδου(μέχρι πέρυσι που άλλαξε ο οδηγός σπουδών) τα απαραίτητα μαθήματα για την απόκτηση πτυχίου ήταν 67 σε σχέση με αυτό της Αθήνας όπου τα απαραίτητα μαθήματα για τη κτήση του πτυχίου ήταν 49. β)Στα 9 Παιδαγωγικά που υπάρχουν στην Ελλάδα τα διδασκόμενα μαθήματα που υπάρχουν στο εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών είναι παντελώς διαφορετικά μεταξύ τους με ελάχιστες εξαιρέσεις(που ακόμα και αν ο τίτλος μαθήματος είναι ίδιος πιθανόν να διαφέρει το βιβλίο εξέτασης ή ακόμα και η ύλη). Στις πανελλήνιες εξετάσεις ανάλογα με τη κατεύθυνση που επέλεξε ο καθένας αξιολογηθήκαμε με βάση τα ίδια ακριβώς μαθήματα και την ίδια ακριβώς ύλη... Πως είναι δυνατόν με διαφορετικά μαθήματα και με διαφορετικό αριθμών μαθημάτων η εκάστοτε σχολή εμείς να αξιολογούμαστε μόνο με το βαθμό πτυχίου λες και η βάση είναι η ίδια. Μα ΔΕΝ είναι καθόλου ίδια. Δικαιότερο μέτρο θεωρώ το συνυπολογισμό διάφορων παραγόντων(μεταπτυχιακά, κοινωνικά κριτήρια, το βαθμό πτυχίου χωρίς όμως αυτό να έχει αυτή τη βαρύνουσα σημασία που έχει τώρα και ίσως και άλλους παράγοντες που θα κρίνετε εσείς αναγκαίους). Τα παραπάνω μπορείτε να τα επιβεβαιώσετε συγκρίνοντας τους οδηγούς σπουδών των σχολών. Δεν είναι πράγματα αυθαίρετα. Ευχαριστώ που εισακούσθειν!