• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΡΒΑΡΑ' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 19:27

    ΠΡΩΤΟΝ, ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ, ΛΟΓΟΙ ΥΓΕΙΑΣ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟΣ, Ή ΣΟΒΑΡΟΣ; ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΑΝ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΘΕΝΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΑΠΟΒΑΙΝΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΗ ΜΕΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΘΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΣΤΗ ΔΕ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΠΟΣΠΑΣΘΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ; ΣΕ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ; ΤΡΙΤΟΝ, ΟΣΟ Ο ΑΠΟΣΠΑΣΘΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥ, ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ. ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥ, ΟΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ; ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΑΠΡΟΣΩΠΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΘΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ 5 ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΡΩΤΗ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ; ΠΕΜΠΤΟΝ, ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΕΙ ΣΠΙΤΙ Ή ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ; ΠΟΣΕΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΔΑΣΤΗΜΑ; ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ, ΕΦΟΣΟΝ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ;