Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Β. | 19 Ιουνίου 2015, 14:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να θίξω ένα πολύ σημαντικό θέμα που με λύπη μου είδα να μην αναφέρεται πουθενά στο νέο νομοσχέδιο και αφορά τους αναπληρωτές δασκάλους γενικής αγωγής με σοβαρά προβλήματα υγείας.Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει μέριμνα για την άμεση επαγγελματική τους αποκατάσταση και μάλιστα σε περιοχή της προτίμησης τους. Υποτίθεται ότι η εκπαίδευση και η πολιτεία μεριμνά για την ένταξη των ατόμων με αναπηρία.Αντιθέτως με τα σημερινά δεδομένα,με τη μη ύπαρξη του πίνακα Α στην γενική εκπαίδευση, με την κατάργισή του στην ειδική αγωγή και με τη μέριμνα μόνο για τους συναδέλφους της ειδικής αγωγής για άμεση αποκατάσταση στον κλάδο τους, οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής με αναπηρία έχουν αποκλειστεί και τους έχει αφαιρεθεί ουσιαστικά η δυνατότητα να εργάζονται κοντά στο σπίτι τους και επομένως να εργαζονται γενικά, μιας και η υποστήριξή τους απο την οικογένειά τους είναι επιβεβλημένη, με πολλά αρνητικά αποτελέσματα τόσο για τους ίδιους, όσο και για τις οικογένειές τους.Για τους συναδέλφους της ειδικής αγωγής μέχρι τη δεδομένη στιγμή υπάρχει αυτή η μέριμνα.Για τους συναδέλφους όμως της γενικής αγωγής η αναπηρία τους απλά δεν υφίσταται σύμφωνα με τον τωρινό νόμο και τρόπο προσλήψεων, εκτός κάποιων ελαχίστων εξαιρέσεων και απ' ότι φαίνεται δεν έχει τεθεί αυτό το ζήτημα ούτε στο νέο νόμο για την εκπαίδευση.Αυτή την εκπαίδευση θέλουμε και θέλετε;Θα ήταν έγκλημα να μην υπάρχει μέριμνα για τους συναδέλφους με αναπηρία και σε ότι αφορά τη γενική εκπαίδευση.ΑΜΕΣΗ λοιπόν επαναφόρα του πίνακα Α στην ειδική αγωγή και Άμεση δημιουργία του στην γενική αγωγή.