• Σχόλιο του χρήστη 'κατερίνα βλαχοσωτηρίου' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 19:32

    Ιδεκε-Κεε-Νελε-Οαεδ-Εκεπις-Λαεκ-Ιεκ-Β'Βάθμια :Να υπάρξει ένας ενιαίος πίνακας-μητρώο με εναν κωδικό ανά εκπαιδευτή και οχι πίνακας ανα φορέα. Και άλλος ένας πίνακας εκπαιδευτών εκπαιδευτικών. Ασεπ:Υποβιβάζει και παραγκωνίζει σπουδές. Να αρκεί η μριοδότηση με βάση τα πτυχία, σεμινάρια, επιμορφώσεις, συνέδρια, κλπ. και την παλαιότητα λήψης πτυχίου. Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας :Να ιδρυθούν περισσότερα ώστε να υπάρξουν και νέες θέσεις. Η δημιουργία ενός σε κάθε φυλακή της χώρας , σε κάθε αναμορφωτήριο, σε κάθε νησί, είναι απαραίτητη .Να ακυρωθούν οι τωρινές αδιαφανείς συνεντεύξεις επιλογής μέσω γνωριμιών και να γίνουν άμεσα νέες , με αληθινές τίμιες και αξιόπιστες επιτροπές. Εσπερινά Λύκεια:Είναι πολύ λίγα, να δημιουργηθούν όπου υπάρχουν Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας άμεσα,αλλά και αλλού , ώστε να απορροφηθούν κι άλλοι εκπαιδευτικοί.Ετσι κι αλλιώς οι αίθουσες υπάρχουν για τα ΣΔΕ. Καπή, Γηροκομεία :Να διορίζονται κι εκεί εκπαιδευτικοί κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι κλπ Κατηχητικά Σχολεία: Να διορίζονται κι εκεί θεολόγοι κλπ. Νοσοκομεία: Να ιδρυθούν τμήματα για νοσηλευομένους , και για νοσηλευτικό προσωπικό που να μοριοδοτούνται για τους εργαζομένους στον τομέα υγείας, ώστε να απορροφώνται ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι κλπ. Αίθουσες υπάρχουν , μπορούν να ονομαστούν "Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Ζωής" κ.ά.