Η ΤΘΔΔ, ως θεσμός, ΠΡΕΠΕΙ να διατηρηθεί, μιας και είδαμε πέρσι στην πράξη -ως εκπαιδευτικοί- ότι οι μαθητές είχαν/απέκτησαν ενδιαφέρον για ολα τα μαθήματα του Σχολείου χωρίς να γίνεται διάκριση σε βασικά και μη-βασικά, ο ρόλος του εκπαιδευτικού αναβαθμίστηκε -μιας και ο βαθμός θα προσμετρούσε-, και η ύλη καλυπτόταν εξολοκλήρου σε όλες τα Σχολεία της Χώρας.
Η ΤΘΔΔ θα μπορούσε να περιέχει ενδεικτικά θέματα -και μόνο- για κάθε μάθημα και όχι να δημοσιεύσει, όπως πραγματοποιήθηκε πέρσι, 300-400 θέματα για κάθε μάθημα. Δυστυχώς, πολλοί γονείς (που έπεσαν θύματα κακής πληροφόρησης) μετέφεραν στα παιδιά τους τη λάθος νοοτροπία να επιλύσουν όλα τα θέματα για κάθε μάθημα, γεγονός εντελώς αντίθετο στη φιλοσοφία του εξεταστικού συστήματος που προσβλεπόταν για φέτος (πριν την ακύρωσή του φέτος τον Μάρτιο).
Επιπλέον, μέσω και του εξεταστικού συστήματος που προβλεπόταν μέχρι τον Ιανουάριο, θα αποφευγόταν αυτό που δυστυχώς και πάλι από φέτος θα ισχύει: το μέλλον του παιδιού να εξαρτάται απόλυτα από 4 ή 5 τρίωρες εξετάσεις, τη στιγμή που μέσω του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας προβλεπόταν η είσοδος στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ να γίνεται από τον Γενικό Μέσο Όρο των μαθημάτων και των 3 τάξεων του Λυκείου, δηλαδή ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα γνώσης και προσπάθειας εκ μέρους των μαθητών μας.
Η ΤΘΔΔ, ως θεσμός, ΠΡΕΠΕΙ να διατηρηθεί, μιας και είδαμε πέρσι στην πράξη -ως εκπαιδευτικοί- ότι οι μαθητές είχαν/απέκτησαν ενδιαφέρον για ολα τα μαθήματα του Σχολείου χωρίς να γίνεται διάκριση σε βασικά και μη-βασικά, ο ρόλος του εκπαιδευτικού αναβαθμίστηκε -μιας και ο βαθμός θα προσμετρούσε-, και η ύλη καλυπτόταν εξολοκλήρου σε όλες τα Σχολεία της Χώρας. Η ΤΘΔΔ θα μπορούσε να περιέχει ενδεικτικά θέματα -και μόνο- για κάθε μάθημα και όχι να δημοσιεύσει, όπως πραγματοποιήθηκε πέρσι, 300-400 θέματα για κάθε μάθημα. Δυστυχώς, πολλοί γονείς (που έπεσαν θύματα κακής πληροφόρησης) μετέφεραν στα παιδιά τους τη λάθος νοοτροπία να επιλύσουν όλα τα θέματα για κάθε μάθημα, γεγονός εντελώς αντίθετο στη φιλοσοφία του εξεταστικού συστήματος που προσβλεπόταν για φέτος (πριν την ακύρωσή του φέτος τον Μάρτιο). Επιπλέον, μέσω και του εξεταστικού συστήματος που προβλεπόταν μέχρι τον Ιανουάριο, θα αποφευγόταν αυτό που δυστυχώς και πάλι από φέτος θα ισχύει: το μέλλον του παιδιού να εξαρτάται απόλυτα από 4 ή 5 τρίωρες εξετάσεις, τη στιγμή που μέσω του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας προβλεπόταν η είσοδος στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ να γίνεται από τον Γενικό Μέσο Όρο των μαθημάτων και των 3 τάξεων του Λυκείου, δηλαδή ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα γνώσης και προσπάθειας εκ μέρους των μαθητών μας.