Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτα | 19 Ιουνίου 2015, 15:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όταν δουλεύεις παράλληλη ή τμήμα ένταξης και κάνεις συνδιδασκαλία με τους καθηγητές γενικής μέσα στην τάξη και τα παιδιά αγαπάνε διπλά το μάθημα τότε ποια η διαφορά των δύο καθηγητών; Όλη η Ευρώπη και τα πανεπιστήμια μιλάνε για συμπερίληψη και στην Ελλάδα μιλάμε για διαχωρισμό καθηγητών και μαθητών σε κατηγορίες. Μέσα στο μυαλό μου λοιπόν συνυπάρχουν δύο καθηγητές. Αυτός που δούλεψε 3 χρόνια σε γενικά σχολεία και αυτός που δούλεψε 4 χρόνια σε ειδικές δομές....άρα είμαι δύο διαφορετικοί καθηγητές σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που προτείνονται... Επιπλέον τόσα χρόνια μας δινόταν η επιλογή να είμαστε στην ειδική αγωγή και να μετράνε τα μόρια μας στην γενική. Και επιλέξαμε ειδική. Τι να ισχύσει λοιπόν αναδρομικά; Αφού οι επιλογές μας ήταν προς αυτή την κατεύθυνση από το υπουργείο παιδείας. Θα καταργούνται τα προηγούμενα που καθορίζουν τις επιλογές και τις ζωές τόσων αναπληρωτών;