Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 19 Ιουνίου 2015, 15:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Γενικής Αγωγής, συνεργαζόμαστε κάθε χρόνο στα δημόσια σχολεία, με εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, οι οποίοι προσφέρουν τα μέγιστα στην εύρρυθμη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πρόκειται για συναδέλφους της Γενικής Αγωγής, με σεμινάρια, μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην Ειδική Αγωγή και επιτυχία στον ΑΣΕΠ και θεωρούμε απαράδεκτο το να μην προσμέτρηθει η προυπηρεσία τους και στους 2 πίνακες, όπως συνέβαινε για χρόνια, καθώς το βασικό πτυχίο τους είναι της Γενικής Αγωγής και οι δομές στις οποίες προσφέρεται η προυπηρεσία τους είναι και αυτές Δημόσια Σχολεία Γενικής Αγωγής. Είναι πέρα για πέρα άδικο το να σταλούν στην ανεργία άτομα που έχουν εργαστεί τόσο σκληρά, καλύπτοντας ανάγκες της γενικής τάξης και συμβάλλοντας στη σωστή λειτουργία της, με την υποστήριξη σε μαθητές που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και/ή διάφορες αναπηρίες!!