• Σχόλιο του χρήστη 'maria-irini' | 19 Ιουνίου 2015, 15:47

    Ως αναπληρώτρια γενικής αγωγής ΠΕ60 επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, η οποία όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, ευνοείτε εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ60 στον πίνακα των αναπληρωτών, χωρίς να έχουν προσφέρει καμία υπηρεσία στη γενική αγωγή, χωρίς καν να έχουν μπει στην ανάλογη σειρά του πίνακα βάσει του βαθμού τους στον ΑΣΕΠ, όπως κάναμε όλοι οι υπόλοιποι!!! Κάνοντας μεταπτυχιακά ή τα σεμινάρια των 400 ωρών, εξασφάλισαν μια θέση στον πίνακα της ειδικής και τώρα που φοβούνται ότι θα μείνουν απέξω λόγω της προτεραιότητας των εκπαιδευτικών του Βόλου, επικαλούνται την ένταξη τους στους πίνακες της γενικής αγωγής!!! Γιατί λοιπόν τώρα μας ωθείτε να μπούμε σε μια διαδικασία διεκδίκησης θέσεων που ήδη κατακτήσαμε μετά από επιτυχίες στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και αναπληρώσεις σε σχολεία γενικής αγωγής ανά την Ελλάδα;;; Για ποιο λόγο;;;; Και αν αυτό δεν είναι άδικο τότε ποιο είναι;; 2. Όσον αφορά την παράγραφο 2 του άρθρου 47, θεωρώ πως είναι πολύ σωστή. Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (επί Διαμαντοπούλου ), κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010 και έπειτα μέχρι την διεξαγωγή του νέου ΑΣΕΠ, που είχε προγραμματιστεί για το 2012. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονταν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο εκείνη, πήγαιναν λόγω κακής σειράς στον νομό και όχι από επιλογή. Οι περισσότεροι γνωρίζαμε ότι δεν μετρούσαν τα διπλά μόρια κ γι' αυτό δεν επιλέγαμε δυσπρόσιτες περιοχές.