Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Πάνος | 19 Ιουνίου 2015, 15:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτο το να διαχωρίζεται η προϋπηρεσία ανάμεσα στην Γενική και την Ειδική Αγωγή τη στιγμή που η διεθνής επιστημονική κοινότητα έχει πάψει να διαχωρίζει συνολικά την εκπαίδευση. Αντί να κατευθυνόμαστε προς την ενιαία εκπαίδευση όλων των παιδιών σε ένα σχολείο επιτέλους, αντί να φροντίζουμε οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία να είναι ενημερωμένοι για το πως να αντιμετωπίζουν όλες τις ειδικές περιπτώσεις στην τάξη τους μέσω εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή, κάθε νέο νομοσχέδιο στην παιδεία πάει τη χώρα πίσω. Επιπλέον και για να μη χάνουμε κάθε αίσθηση δικαίου κ. Υπουργέ, όταν εργαστήκαμε στην Ειδική Αγωγή το κάναμε γιατί ξέραμε ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟ πως θα μετρήσει κανονικά η προϋπηρεσία μας και στην Γενική! Σε καμιά περίπτωση λοιπόν δε μπορεί να περάσει η αναδρομική ισχύς της 4ης παρ. όπως ζητούν κάποιοι.