• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 19:59

    Γνωρίζουμε ότι όσον αφορά τις προσλήψεις στο Δημόσιο λαμβάνεται μέριμνα για την επιβράβευση (πολύ περισσότερο από τους έχοντες εμπειρία ) των κατόχων μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών. Είναι σωστό και δίκαιο αφού οι τίτλοι αποκτούνται μετά μεγάλων κόπων και μετά από εκπόνηση σοβαρών επιστημονικών εργασιών ενώ παράλληλα απαιτείται προς τούτο πολυετές χρονικό διάστημα κατά το οποίο όχι μόνο δεν αμείβονται αλλά επιβαρύνουν οικονομικά τις οικογένειες τους με μοναδικό σκοπό να επενδύσουν στο μέλλον τους. Εν όψει του νέου αξιοκρατικού νομοσχεδίου προσλήψεων θα πρέπει έτι περισσότερο να ισχύει το ίδιο τουλάχιστον ως προς την μοριοδότηση και για τους εκπαιδευτικούς που κατέχουν αντίστοιχους τίτλους σπουδών φυσικά μόνο σε αντικείμενο συναφές προς το της διδασκαλίας των και να μοριοδοτούνται πολύ περισσότερο από τους λοιπούς συνυποψήφιους τους για τέσσερις βασικούς λόγους: 1) Για να υπάρξει ίση μεταχείριση με τους προσλαμβανόμενους στο Δημόσιο. 2) Επειδή οι επιπλέον γνώσεις των που αποτελούν και την μοναδική τους παρακαταθήκη και φυσικά αποτέλεσαν και τροχοπέδη για την απόκτηση προϋπηρεσίας των είναι σαφώς ανώτερες των γνώσεων που απαιτούνται για την συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. 3) Στην προκειμένη περίπτωση η επιπλέον γνώση είναι και ουσιαστικά χρήσιμη και αξιοποιείται στο έπακρο. 4) Γιατί καμιά προϋπηρεσία δεν μπορεί να θεωρηθεί σπουδαιότερη από ένα ευρύτερο κύκλο σπουδών ικανό να παρέχει την δυνατότητα στους διδάσκοντες να απαντήσουν σε οποιοδήποτε θέμα ή απορία των μαθητών τους.