Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη κα Κατερινα | 19 Ιουνίου 2015, 16:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειμαι συναδελφος μονιμη νηπ/γος γενικης αγωγης μιας αναπληρωτριας νηπιαγωγου ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ειδικης αγωγης με μεταπτυχιακο!!! ολη τη χρονια δουλευαμε μαζι σχεδιαζαμε απο κοινου τις δραστηριότητες στο νηπ/γειο. Τη θεωρω ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ πρωτιστως και φυσικα ειδικη παιδαγωγο!!! Θεωρω οτι πρεπει να έχει το δικαίωμα να εργαστει ειτε στη γενικη εκπαιδευση είτε στην ειδική γιατί μπορεί να σταθεί αξιοπρεπέστατα και στα δυο... το καταθέτω υπεύθυνα και με την προσωπική μου εμπειρία μετά απο τη φετινή μας αψογη συνεργασία!!! Με τη ρύθμιση 4 κανένας νηπ/γος δε θα διαλέξει να εργαστεί στην ειδική εκπαίδευση και μεις θα μείνουμε χωρις παράλληλες στηρίξεις Υ.Γ. ήρθε στο σχολείο μας για την παράλληλη στίριξη τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ(πολυ αργα)ως τοτε η τάξη ήταν κόλαση..αυτοί οι εκπαιδευτικοί που είναι τόσο χρήσιμοι θα πρέπει να επιβραβεύονται κ όχι να τημορούνται! Να υπάρχει προοπτική και στα δυο για να μπορούν ελύθερα να επιλέξουν αφού έχουντα προσόντα και για τα δυο .&-