Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 19 Ιουνίου 2015, 16:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτο και μεγάλη αδικία να μην μετράει η προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στον πίνακα γενικής αγωγής. Είμαστε εκπαιδευτικοί που έχουμε αναβαθμίσει τις γνώσεις μας και τα προσόντα μας στην ειδική αγωγή και καλύπτουμε πρόσκαιρα κενά που υπάρχουν στην ειδική αγωγή. Θεωρούμαστε ωστόσο εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής από τη στιγμή που δεν εξισωνόμαστε με τους ΠΕ 61 και ΠΕ 71 και από τη στιγμή που δεν μπορούμε να μονιμοποιηθούμε στην ειδική αγωγή. Ως εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής που αποκτάμε προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο ζητούμε να αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία μας στον πίνακα, στον οποίο ανήκουμε και να μην διαχωριζόμαστε από τους ΠΕ 60 και ΠΕ 70, οι οποίοι καλύπτουν επίσης κενά στην ειδική αγωγή και αποκτούν όμως αυτοί κανονικά προϋπηρεσία στον πίνακα γενικής αγωγής. Με αυτήν την ρύθμιση υποβαθμίζεται η αξία του βασικού μας πτυχίου και παράλληλα τιμωρούμαστε για τον ανώτερο τίτλο σπουδών (μεταπτυχιακό, διδακτορικό), αφού αυτός αντί να αξιολογηθεί ανάλογα μας εγκλωβίζει στην ειδική αγωγή, όπου δεν έχουμε ισάξια δικαιώματα με τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής. Η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας πρέπει να γίνει με βάση τον κλάδο στον οποίο ανήκουμε.